{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

totaltskadet bliver lavet rolla {{forumTopicSubject}}

----------------> MEGET LÆSE STOF <----------------

med hensyn til et uheld der skete den 26/9 08

for lidt over en uge siden blev min bil meldt totaltakadet men så fik jeg af vide at han´s modparten som har lavet skaden at hans taksator skulle ud og se på den og han han så gjordt idag og han mente den skulle laves for lidt over 20 kg og ville så give en pris på den men den pris syntes jeg ikke om da jeg havde højer bud på den inden den blev skadet.. så siger han til mig helt iorden såå bygger vi den op igen og alt bliver lavet se billeder på link

http://bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=33324

så spørg jeg nu her om der er en foram af garanti efter de har lavet den .. den ska have ny dør ny frontskærm rettes op da den er skæv så højer dør går på når man ska lukke den lakaeres om nye fælg dæk skørter frontrude ny bagskærm samt motor lyder som en disel og taber olie mm....

jeg tænker mere på kan de virklig godt ordne sådan en bil igen når den er slået lidt skæv. ??

hva ville sådan en omgang ikke koste vis man skulle have lavet det ???

link her under til hva der skete den dag...

http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=443585

mvh Dennis.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  totaltskadet bliver lavet rolla
  • #1   7. okt 2008 det bliver helt sikkert ikke billigt at lave den igen.

• #2   7. okt 2008 nej det bliver sku helt sikkert ikke biligt og lave men de er nu gået igang med og skille hele bilen af så selve bilen kan blive rettet op.. syntes også det var vildt at de ville gøre det istedet for at betale mig penge

men mere om der er nogle fomer for garanti efterfølgdne

• #3   7. okt 2008 og yes tror han er syg i hovdet hehe..

• #4   7. okt 2008 hvor lang tid tror i der går før jeg har bilen igen...

• #5   7. okt 2008 Det der kan sgu ikke laves for 20.000kr. Men hvis dem der skal lave den har styr på det, så er det ikke noget problem. De kan sagtens få den lige igen. Jeg har været med til at rette biler op der er langt værre end den der. Og den skal ikke skilles ad for at komme i bænk smiley

• #6   7. okt 2008 Tag da bare pengene, 20k er da en fin pris for sådan

• #7   7. okt 2008 20 er ikke nefin pris nej... oki de sagde bare de ville skille den f om motor skulle ranoveres igen og havde jeg næsten selv ligt gjort med nye stempelringe mm.. hov gearkassen ska også ses på da den ikke vil gå i første nu heller nej de mener lidt over 20 kg på og lave den igen.. så kan det jo godt vare noget over

• #8   7. okt 2008 Ah det er nu ikke slemt at lave den smule der er på den, men det er vel nok til en totalskade.

Den bliver lavet af brugte dele igen, det er helt sikkert.

• #9   7. okt 2008 Garantien tænker mere når det er lavet om det er noget der holder... og nej det bliver nye resavedele har de sagt og får kvetering på alt der fra...

nej slemt ser de heller ikke ud men når de mener vadien overstiger mener 60 % så melder de den totaltakadet og gi ver derfor en pris men lige meget hvordan ville de ikke give over 20 kg og det ville jeg ikke gå med til så ville de så heller lave den og har fået vuderet prisen de ska lave den for og det bliver over 20 kg så hvorfor de vælger det istedet ved jeg ikke men det da helt fint med mig... så bliver den jo lavet og sat istand igen og motor og gearkasse bliver set efter og taget ud da den lyder som en gal hund...

det er totempo´s værksted ved ford i haslev der laver den

• #10   7. okt 2008 ha ha ha har dog hørt skidt om dem men de har sku varet der 2 gange for mig og en gang med min bror så ros til dem fra min side af.... ingen problemer opstået der fra.. og p.s giver 2700.- årligt for min bil såå er oki tilfreds..

p.s er pænt ordblind så staver ikke lige så godt men i kan vel forstå

• #11   7. okt 2008 Øhh, jeg har haft en bil magen til som begynder bil, og da min far dengang var Toyota mekaniker stod den i tip top stand, 0 rust og mange nye dele, den fik jeg 25 kilo for, det er altså nu 9 år siden, så 20 kilo virker på mig som en fair pris.

• #12   7. okt 2008 Men har de ikke tilbudt dig og finde en ny tilsvarende?

• #13   7. okt 2008 jesper min står også ganske uden rust og yderst velholdt meget enda jeg har haft pris der lød over 23 kg for den eller bytte med anden bil i højer værdi hvor jeg har afvist ved godt hva bilen selv er værd dog ved jeg også godt jeg ikke får 30 kg for den... ja 9 år siden siger du godt nok ser du det billed jeg har under min gamle 16v golf der er et billed af en gammel rolla jeg havde den fik jeg skam også 25 kg for.. og den jeg her er meget pæner istand og nu bliver den også lakeret om slat bliver laavet så fejlfri igen..

men nok om det nee de tilbød mig da ikke ne anden i tilsvarende stand ?? skulle de have gjort det eller ??

Kommentér på:
totaltskadet bliver lavet rolla

Annonce