{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Ridser efter Statoil vask i Slagelse? {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri

For nogle måneder siden kørte vi min kærestes Opel Corsa B i vaskehallen hos Statoil på Mariendals Allé i Slagelse.
Efterfølgende kunne vi konstatere flere ridser i lakken og også hendes hvide OZ fælge havde fået nogle ridser af fælgbørsterne i hallen.
Vi fik lavet en skadesanmeldelse, men efterfølgende fik vi så afslag fra deres forsikring, hvori de siger, at der må forventes at være ridser i en 13 år gammel bil. Det i sig selv er jo et tåbeligt argument, især når det kommer fra en forsikringsagent der ikke har set bilen, og den ene af fælgene var endda helt ny, da den var blevet byttet på garantien.
Men ydermere påstår de så, at de umiddelbart i tidsrummet omkring vores anmeldelse (juni måned i år), ingen anmeldelser har haft om skader pga. deres vaskehal.
Jeg har efterfølgende klaget over deres afgørelse, i et brev til dem, men har stadig intet hørt fra dem.

Nu kommer I så ind i billedet: Er der nogle af jer herinde fra, der også har haft deres bil igennem stålbørsterne hos Statoil på Mariendals Allé i Slagelse? Hvis ja, vil jeg meget gerne høre fra jer og høre om I også er blevet blankt afvist osv.

På forhånd tak for jeres hjælp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridser efter Statoil vask i Slagelse?
Kommentér på:
Ridser efter Statoil vask i Slagelse?

Annonce