{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Første gangs køber {{forumTopicSubject}}

Da jeg snart bliver 18, er jeg nu begyndt at overveje hvilken bil jeg skal købe til den tid.
Jeg har 70.000 ca. dog gør det ikke noget at bilen er lidt dyrere eller lidt billigere.
Hvilken bil ville I foreslå jeg købte ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gangs køber
  • #1   9. okt 2008 den bil du godt kan li til de penge smiley

• #2   9. okt 2008 vi har jo ikke alle samme smag

• #3   9. okt 2008 Først find ud af hvad forsikringen er på, da det hurtigt er 10.000+ kr.

Køb en Corolla, Golf eller noget der er billig i reservedele, køb en gammel corolla fra årgang 85-90.. brug den i et år, og så sælg den, og køb herefter en fin bil, for du skal først lige lære at køre i bil smiley

• #4   9. okt 2008 held og lykke thomas

• #5   9. okt 2008 ^^ enig med hans kristan. smiley
    du kan se hvordan det gik med min første bil - købte udelukende sådan en spand i tilfælde af jeg nu skulle følge statistikken. det er de færeste der har råd til kasko så tag og køb noget gammelt og billigt (lort) og få ræst godt og grundig af i den, så kan du købe en finere bil. og til 70 kan du satme få en flot og go bil smiley
    mvh brian.

• #6   9. okt 2008 ^^ hvis han betaler forsikringen og der kommer kasko på den, så skyd da de 70 af på den fedeste lede drengerøvs øse du kan finde. smiley hvis jeg havde pengene og den gamle ville forsikre den er det helt sikkert jeg gjorde det! smiley

• #7   9. okt 2008 Undersøg du nu lige det med den forsikring, det kan hurtigt blive dyrt, hvis det bliver opdaget, og uheldet er ude.
    Hvis du endelig skal gøre det, så få den da omreg. i hans navn, og ikke i dit. så ser det knap så mistænkteligt ud.

Du kan ligeså godt starte med at komme igang med at betale forsikring, for når du engang vælger at flytte hjemmefra, så er de penge RIGTIG mange penge, som en forsikring korster for førstegangsbillist.

Ring til alka, bliv meld dig til respekt for fart, så har du hurtigt sparet mange penge, og det vil du blive glad for, i det lange løb.

• #8   9. okt 2008 Alka kører en kampagne med at hvis man tager et "respekt for fart" kursus så kan man få 65% på forsikringen.

Umiddelbart ville jeg sige at brug 50 kilo så der er lidt backup i tilfælde af uforudsete udgifter og så tror jeg at jeg ville holde mig i den drift sikre ende, enten noget VW Golf 3 eller noget Toyota Corolla, begge fornuftige biler, billige i både drift og kørsel, og der findes stadig nogle gode eksemplarer derude som er rustfri.

Disse findes også en masse styling til, til fornuftige penge.

• #9   9. okt 2008 Du kan lige så godt starte i dit eget navn, det vil du takke dig selv for den dag du vil have noget hurtigere.
    eller din far ikke vil have dig stående mere.

• #10   9. okt 2008 MIN SÅ .. !

• #11   9. okt 2008 du ved godt at det er ulovligt at forsikre i hans navn... det kan enten koste jer en formue og det kan i værste fald blive betragtet som bedrageri... og det er lidt ærgeligt at få sin far dømt som bedrager ik smiley

fandt lige et link...

http://www.forsikringogpension.dk/Presse/nyheder/2007/Sider/Forsikring_foraeldrenes_navn.aspx

selv giver jeg omkring 9000 for min ved DAF, gav første år 10500 for det..

skal min bil forsikres i min fars navn som er 58 år og har kørt skadefrit i 37 år eller sådan noget så vil det koste ham ca 7000 fandt vi ud af ved tryg hvor han altid har haft forsikringerne (det er samlet tilbud med alle hans bonusser)...

så for den lille forskel vil jeg nu ikke risikere en bedragerisag på min familie smiley

• #12   9. okt 2008 hvis jeg var dig Thomas, så ville jeg købe en ældre golf eller corolla eller noget i den stil til billige penge.. den kører du så i et års tid. den og du kan så behandle som du lyster og efter et års tid, køber du så en bil i den ønskede prisklasse.
    fordelen ved det er at når du køber den dyrere bil,, så er du ikke førstegangsbillist og du har fået lidt erfaring

Kommentér på:
Første gangs køber

Annonce