{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

rystelser i bmw e34 525i touring {{forumTopicSubject}}

hey, min bil ryster i mellem 80-100 km/t og dækkene er sporet 100% og der er komplet nye bremser så det er heller ikke det.
jeg ved godt det kan være styrestang osv og andre styretøjsdele, men det ville bare være rart hvis der var en der havde haft det samme problem som lige visdte hvad det var for en del der skulle skiftes smiley

på forhånd tak mathias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rystelser i bmw e34 525i touring
  • #1   10. okt 2008 Jeg ved godt du skriver at du har fået nye skiver og klodser, men hvordan har dine kaliber det??

Jeg har haft samme problem, og da var det mine kaliber foran det var galt med, de hang så bremseskiver blev for varme og det gjorde det at det rystede helt vildt..

Har du sporet din bil, eller har du afbalanceret dine dæk??

• #2   10. okt 2008 I mit tilfælde kunne jeg ikke sætte en finger på mine alu-drenge foran fordi de var så varme... Og jeg mener varme!!

• #3   10. okt 2008 det kunne være det lille led som sidder mellem kardan og gearkasse min gamle bimmer gjorde det også og det var dette led

• #4   10. okt 2008 99,9% sikkert du har nogen defekte bærearme, bøsninger eller andet i styrtøjet, det er så ringe 5´er seriens styrtøjs ophæng, så ved det mindste ryster de mellem 80-100 kmt... plejer at være de tværgående bærearme der gør det-

• Tom Skov K
    Tom Skov K Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 180
    #5   10. okt 2008 Hvis alle de andre muligheder er i ORDEN og det skal de være, så kan det være at hjulene skal afbalanceres mens de er på bilen

Kommentér på:
rystelser i bmw e34 525i touring

Annonce