{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Nogen der køre Live For speed 2? {{forumTopicSubject}}

Af Niki

Heey smiley

Køre selv demoen af Live For Speed 2, og det sku pænt griner.. Så tænkte der måske var nogen andre som også gjorde det ?
Det er super realistisk vil jeg mene, specielt med rat og pedaler og manuel gearskift med manuel kobling og det..

Der kan races online osv.. Der kan dog kun vælges mellem 3 biler og 1 bane, men det er sku fun nok alligevel..

Hvis nogen racer i det, så msn mig lige : Niki@street-racing.dk


Spillet kan hentes på www.liveforspeed.net

-Out smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der køre Live For speed 2?
  • #1   19. apr 2005 har du rat pedaler, manaul gearstang, og kobling?

  • #2   19. apr 2005 er igang med at downloade!


  • #3   19. apr 2005 har spillet s1, men efter en opdatering var det total svært at styre. men da jeg ikke havde penge til rat/pedaler. har jeg helt glemt spillet.

  • #4   19. apr 2005 Downaloder nu.

    Vidste ikk man ku få rat og pedaler med kobling? Mit rat har F1 gear...


  • #5   19. apr 2005 jeg har bare rat og pedaler.. mine op og ned gearskift sidder bagpå rattet, og så har jeg kun en speeder og en bremse.. men altså jeg bruger en af de knapper som sidder på selve rattet til at bruge som kobling.. så den skal holdes inde samtidig med at man skrifter gear og slippes på det rigtige tidspunkt osv.. smiley hehe


    Mit rat er et Logitech Wingman.. sådan et gult et..

    Men sig lige til når I har sat jeres op på en god måde og I har fået det i gang, så kan vi lige game lidt hvis I gider hehehe.. smiley


    Msn mig hvis I har msn, det er lidt letere at skrive over der.. smiley

    Niki@street-racing.dk = msn


  • #6   19. apr 2005 Har haft S2 siden release. Og ja det er da sjovt, men syntes ikke det er så ultra realistisk, dog er det meget bedre end de fleste spil ude lige nu (på nær FIA's GT-R af SimBin)..

    Men hvis nogen vil køre lidt her i aften så sig bare til hvilken server i er på!! Vil gerne ud og drifte lidt i GTT'eren.


  • #7   20. apr 2005 hehe nice nok I lige har tilføjet mig.. smiley

    Vi skriver bare videre der.. hehe

    Men andre må også godt tilføje mig hvis I også gamer det spil hehe..

    Lå sku lige og kørte en form for Drag race / gaderæs mod ngoen stykker fra spanien og frankrig.. hehe det var fanme griner nok.. smiley


Kommentér på:
Nogen der køre Live For speed 2?

Annonce