{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Muligt salg af lacetti. {{forumTopicSubject}}

Hej.
jeg har en sølvgrå vhevrolet lacetti og skal muligvis sælge, pga for mange omkostninger ved flytning.

Ville høre om der var nogen af jer der måske ville smide en vurdering.

Det er en årgang 2007. motor 1.6 109 hk.
Poly-silver lakering.
2 stk. 6'9 i hattehylden.
Kw gevindundervogn
4 stk meget nye lenso samurai 2 17" fælge.
kørt 30.xxx.
kører upåklageligt.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muligt salg af lacetti.
  • #1   16. okt 2008 Hvis du ikke vil tabe alt for mange penge skal du beholde den..

Sidder som sælger i randers og der er ikke nogen efterspørgelse på brugte chevrolet'er. Overhovedet.

Men hvis du står og skal af med den skal du ikke forvente at få mere end 90-100.000 kr hos en forhandler.

Og max. 115.000 kr hos en privat. Du kan sagtens sætte prisen højere men så vil jeg vædde med du stadig har bilen om en måned.

Håber du kan bruge det til noget. Held og lykke med salget.

• #2   16. okt 2008 Beklager at der ikk er opdatere billeder, de der er fra før jeg fik undervogn og fælge på.

Beklager.

• #3   16. okt 2008 du kommer til at tabe bunker af penge på den, så hvorfor ikke beholde den..

• #4   16. okt 2008 De taber hurtigt værdi de der Koreanske biler, så regn ikke med det store. Og som udgangspunkt kan det ikke betale sig at sælge en splinterny bil før den er 2-3 år gammel

• #5   16. okt 2008 Vil da gerne bytte lige over med min Saab smiley

He he......

• #6   16. okt 2008 som de andre siger.. så er de ikke noget værd netop fordi det er en billig koreansk bil. hvis folk vil have sådan en køber de bare en ny fordi de ikke koster alverden.

Kommentér på:
Muligt salg af lacetti.

Annonce