{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CRX 1988 1,6 16V som første bil?
  • #1   25. nov 2003 Hmm.. Hvad vil den koste i mit navn? Og hvad vil den koste i de gamles?
    Med afgifter mente jeg vægtafgift og sår'n :]
    Hvad vil det koste med kasko? Og uden?
    Ved godt at det er en del spørgsmål men er virkelig lost på dette område så håber I kan bære over med mig ;]

• #2   25. nov 2003 Jeg tror du vil få MEGET svært ved, at få den forsikret. Det er der sikkert også en god grund til, ifølge statistikkerne. En lidt mere almindelig bil ville nok også være på sin ret, som din første bil. Det er slet ikke så nemt at tøjle sådan én fætter, hvilket du forhåbentlig finder ud af, når du skal have taget dit kørekort. Jeg ved godt det ikke er lige, hvad du havde mest lyst til at høre. Men at ende på forsiden af avisen som 18-årig, er heller ikke alt for smart!!

• #3   25. nov 2003 Gå ind på forsikringsluppen.dk, der kan du regne det ud... Men tro mig, sådan en crx'er kommer du af med MINIMUM 25.000kr om året i forsikring...
    Arbejder ved Topdanmark, og de er nogle af de billigste, hvis man er nybegynder... Mit råd, start med en bil med en lille motor de første to år, for så er de dyrere biler blevet billigere og betale forsikring på....
    I dine forældre, det er da dumt, så tjener du ikke selv skadefri år op.... Og så er det jo ulovligt...

• #4   25. nov 2003 Hvis sådan en type bil skal forsikres af en begynder, så vil kaskoen koste omkring 20000 kr måske mere om året, og omkring det halve i ansvar. Dertil kommer vægtafgift på ca. 2600 kr om året + det løse (vedligeholdelse og benzin). Så du skal tjene en del dadler for, at holde sådan en fætter kørende.

• #5   25. nov 2003 Det lyder til at det måske var en ide at slå den tanke ud af hovedet.. I hvert fald de første par år.. Men hold kæft hvor er det da en lækker slæde!

• #6   25. nov 2003 En honda CRX er Rigtig dyr i forsikring da den går ind under special biler. Du skal nok regne med at smide mindst 40.000kr for en 1,6 16v Vtec i afgift.

• #7   26. nov 2003 En Bimmer kan ikke engang få forsikret om et par år... tro mig...

• #8   3. dec 2003 Jeg mener ikke man kan stå som bruger i forældrenes navn mere. Det var i "gamle" dage man kunne gøre det på den måde. Vist noget med, at det blev for "dyrt" for forsikringsselskaberne - eller sagt på en anden måde, det tjente de ikke nok på!!

• #9   3. dec 2003 Kenn H:

Det er rigtig hvad Thomas H siger, det var noget man kunne i gamle dage.... Den måde man gør det idag er, at det brugerens alder og skadefri år der tæller... Der må gerne stå en ejer af bilen.... Men den bilver ikke i billigere i forsikring...

Kommentér på:
Honda CRX 1988 1,6 16V som første bil?

Annonce