{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Zepto 42" Full HD - 5299 kr, godt? {{forumTopicSubject}}

Hey, overvejer at købe fladskærm, og faldt lige over zepto's tilbud på dette: http://zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=742

Det har det hele, højeste opløsning, Full Hd osv. Koster kun 5299 kr. Syntes det er virkelig billigt. Er der nogen som har noget kritik eller ros på dette tv????? Da jeg er lidt usikker på om jeg vil bruge penge på dette, eller skal lægge et par tusinde oveni for et mere anerkendt mærke.

Personligt synes jeg deres design ser rigtig fedt ud, plus specifikationerne på tv'et er jo super.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zepto 42" Full HD - 5299 kr, godt?
  • #1   18. okt 2008 Til prisen er det sikkert helt fint.
    Men jeg ville nu hellere smide de sidste par tusinde efter et plasma.
    http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=440438&searchArea=&Soegeord=
    Læs også lidt på recordere.dk hvor dette emne kommer op hver dag smiley

• #2   18. okt 2008 lyden skulle være virkelig dårlig, der er lavet en test af nogle.. epn.dk

• #3   18. okt 2008 Jeg mener, at den eneste løsning er at stå i en forretning og sammenligne skærmene ved siden af hinanden.

Specifikationer siger intet om billedkvaliteten...man skal se det live.

Jeg har selv et Philips 32" model 32PFL9632D med ambilight. Det er topmodellen inden for 32" Philips, og det er bare kanongodt. Det var det tv, der havde det absolut bedste billiede med de mest naturlige farver i forretningen. Og jeg sammenlignede blandt andet med Sony og Samsung. De kunne ikke følge med.

• #4   18. okt 2008 Men rigtigt nok, du skulle have skrevet i "off-topic"...

• #5   18. okt 2008 Skodpisserøvlort, jeg har fanme lige købt et for ca 2 måneder siden, til 6700kr......

Men det er såmænd et fint nok tv, lyden synes jeg er fin nok, billede er der ikke rigtigt noget at komme efter.
    Jeg har dog ikke haft mulighed for at se HD på det endnu..

Tror dog ikke det er verdens bedste kvalitet, da det første jeg havde, kun holdte i en time før det gik i stykker.

Men jeg er dog tilfreds med det indtil videre.

• #6   18. okt 2008 nu står der ikke noget om det er 50, 60 eller 100 hz. mit råd - køb kun en skærm med 100 hz, billedet hakker meget hvis det ikke er 100 hz, feks ved hurtige film scener og sport man kan tydelig se hakkerne... så det gør en stor forskel... vil sige næsten alle fladskærme har dårlig lyd, men der er jo heller ikke den helt store plads til højttalere, men et surroundsæt er jo heller ikke vildt dyrt i dag, så det kan du jo ønske dig til jul hehe

• #7   18. okt 2008 Ok, tak for rådene . smiley Jeg søger lige lidt på nettet og sådan for at se om det bliver det jeg skal købe så ...

Kommentér på:
Zepto 42" Full HD - 5299 kr, godt?

Annonce