{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Hjælp til mazda 323f 1,8gt motor prob. {{forumTopicSubject}}

hej bg håber i kan hjælpe mig lidt ,min mazda er begyndt at skabe sig åndssvagt den kommer op og koge i løbet af 5min og temp. er normal inde i bilen dette tror jeg bare skyldes termostaten. og trækker slet ikk ved lave omdr. det blive lidt bedre når den er varm hva kan dette skyldes? den bruger hverken vand eller olie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til mazda 323f 1,8gt motor prob.
  • #1   18. okt 2008 det kan vel også være vandpumpen, men ellers termostaten er et godt bud, håber der er nogle der har mere forstand på det, der kan hjælpe dig

• #2   18. okt 2008 blæser kører fint og remme sidder som de skal tror jeg det så sådan ud igår kan bare ikk forstå hvis termostaten skulle gøre så den dårligt kan trække ved lave omdrejninger? vandpumpen har jeg4 skænket en tanke ihvertfald med når den kommer op og koge så hurtigt men hva med det andet med den ikk vil trække.. skal så lige siges at jeg har kørt med hul i udstødningen så ved ikk om det evt. kunne være noget luftmængdemåler?

• #3   18. okt 2008 tændingskabler rotor tændrør og tændingshus er lige blevet skiftet jeg har godt nok kat på den men det kom fra den ene dag til den anden? den virker kvalt men kan godt hakke lidt ved lave omdrejninger...

• #4   18. okt 2008 den har kørt perfekt indtil da det er det jeg ikk forstår... men jeg må pøve de forskellige ting nu er der da lidt at forsøge med mange tak for hjælpen..

• #5   18. okt 2008 hva vil det sige der skal man vel have noget specialt måle/udstyr skal man ikk? fordi det irritere mig fordi den har kørt som en drøm indtil nu og der har intet været før overhovedet jo indtil jeg skiftede det tændingshalløj

• #6   18. okt 2008 ok ringer til mazda på mandag de må vide det mange tak for hjælpen burning!!

Kommentér på:
Hjælp til mazda 323f 1,8gt motor prob.

Annonce