Efterlysning, Vento dele stjålet {{forumTopicSubject}}
Der har på det seneste været stjålet ting på min bil i Randers over flere gange.
Det første der blev taget var Vw emblemet på bagklappen for nogle måneder siden. Natten til lørdag for 14 dage siden blev der taget en Vr6 underlæbe. Og her til morgen kunne jeg konstatere at de havde været og hentet et sæt sorte FK tågelygter med blink.
Jeg er næsten overbevist om at det er den samme gerningsmand der henter ting. Bilen har holdt på Skelvangen i Randers men er nu flyttet, og der er heller ikke mere at hente da alt bliver fjernet.
Er der nogen der hører om én der har fået det på mystisk vis eller ser én der pludselig har fået underlæbe og sorte blink så hører jeg gerne fra vedkommende. Ved at jeg ikke kan gøre noget, men alle informationer bliver brugt i en evt politisag hvis jeg får flere beviser.
Tågelygterne er forresten blevet taget uden pærer og stik.
På forhånd tak for hjælpen, jeg er kraftedeme ved at gå i spåner over det her.. Folk kan bare holde fingrene for sig selv hvis de ikke magter at få det på ærlig vis!
okt 2006
Følger: 86 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 2.537
aug 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 77 Svar: 989
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 27 Emner: 371 Svar: 1.961
hvis du montere noget udenpå bilen igen så lim det fast bagefter self. så det ikke kan ses så det stadig ser fedt ud
Efterlysning, Vento dele stjålet