{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Nr1
Nr1
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214

2xDin afspiller... 1½ din {{forumTopicSubject}}

Findes der en

afspiller med dvd skærm og kun en enkelt DIN atså hvor der eks. er CD i toppen af afspilleren..

http://i2.ebayimg.com/08/i/001/17/23/f52d_1.JPG

som på link, dette er en org. BMW 2xdin monitor, med bånd..

der er nemlig ikke plads til 2xdin, kan man bare få en skærm, med cd i toppen var det jo perfekt... istedet for at skulle have Org afspiller.

http://i22.ebayimg.com/03/i/001/17/23/e1c9_1.JPG

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2xDin afspiller... 1½ din
  • #1   31. okt 2008 nej det skal bare være en integreret alm. skærm som i en 2din..

det er ingen krav der skal være CD i, det er bare for at i forstår hva jeg mener, vil have en 2 din med 1 din størrelse, hvis i forstår, har ikke plads til 1xdin i begge sektioner.. og bmw´s org. er bare en skærm i front, og den kan så flippes ud og der er bånd af spiller, eller CD bag skærmen... i 1 din bagud.

• #2   31. okt 2008 nej nej nej,..den er jo beregnet til 2xdin bare ikke i Dybden.. det er sku ingen problem at lave 2 x din... det er kun i e46, man rykker klima konsol ned, men der kan du købe en org. adatper ved bmw, ..har nemlig gjort det ved en..

men vil ikke smide 5-6 k efter en org. bmw unit, så må jeg lave en med touch skærm og car pc..

• #3   31. okt 2008 burning.. okay men sidder skærmen ikke "uden for" altså langt ude fra instrumentbordet.. mon

• #4   31. okt 2008 Bandit: Har du set den konsol man kan få til touch-skærm til Car-PC?

• #5   31. okt 2008 konsol ?

jeg har en ramme, jeg bare kan knalde en skærm i , men ville bare godt have haft en hel Unit, og sluppet for at montere en car pc..

• #6   31. okt 2008 Burning, ja.. det var måske noget af det der.. ja.. hmm

• #7   31. okt 2008 ja det må være sådan noget jeg skal prøve at have fat i.. og så bare smække en ramme uden om

• #8   31. okt 2008 Bandit: OK. Der er bare lavet et OEM konsol der passer mega godt. Ved ikke om det er det du har?!
    Men ja, det er altid lettere og hurtigere med en all-in-one enhed...

• #9   31. okt 2008 jo det er dem jeg har ja.. de passer perfekt.

• #10   31. okt 2008 OK. Jamen hvad venter du så på? Du kan faktisk få plads til Car-PC'en bagved skærmen! Hvis du er lidt fiks på fingrene...

Kommentér på:
2xDin afspiller... 1½ din

Annonce