{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hvilken bil og hvorfor af følgende?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvilken bil ville du vælge af følgende: Kravene er en fed, hurtig, driftsikker, holdbar bil til hverdagskørsel:

Honda civic type R "guleplader"
Seat leon Cupra "guleplader"
Nissan silvia/200sx s14

Andre forslag er velkomne, men skal være i samme klasse og til at forsikre for en der er 30 år og med 3års skadefri kørsel.

Mvh Rune

Ps: Meget gerne begrundelse for dit valg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil og hvorfor af følgende??
  • #1   31. okt 2008 Af dem der havde jeg valgt noget af det Nissan smiley ! .. gule plader er ikke lige mig..

• #2   31. okt 2008 Jeg ville vælge Nissan
    Baghjulstræk, fed vogn og masser af potentiale både indenfor tuning men også styling.

Forsikringen ved jeg ikke rigtigt? hvis du er 30, men kun har kørt skadefrit i 3 år? så har du lavet skader førhen. det kan godt påvirke din præmie tror jeg.

Men hvis det skal være en nyere bil, så helt klart Civic type R

• #3   31. okt 2008 Martin -> Moment og Honda er en sag for sig.
    Det kan ikke bare stilles sådan op, at den "bare" er momentsvag.
    Det har sine fordele og sine ulemper.

Vtec er lige et kapitel for sig, og bestemt en kvik bil sådan en Civic type R. også selvom den ikke har NM som en tysker

• #4   31. okt 2008 Det kommer helt an på kørsels stil hvad man kan lide .. en Honda skal hele tiden holdes højt i omdrejninger så den for genial og kører i .. kan man ikke finde ud af det fordi man er vand til at skifte gear ved 3500 omdrejninger i en kedelig tysker så det klart en honda føles trist .. smiley

• #5   31. okt 2008 Opane -> lige præcis det jeg mener! hvis man er vant til at skifte gear ved 3000-3500 i en (hvad jeg vil kalde kedelig) tysker. Så er Honda'en nok svær at køre.

Den skal jo bare køres noget længere ud i gearene! syntes det er fedt nok!

Honda er speciel, men det gælder mere eller mindre alle japanere.
    Jeg kan også sagtens mærke forskel på min Toyota og en VW Golf 3

Min vil også have flere omdr. end golfen

• #6   31. okt 2008 Martin -> ja hver sin smag...

jeg har kun prøvet Civic, har ikke prøvet en Cupra

Fine biler begge 2, tror det afhænger meget af hvad man er til.
    Det er lige før jeg vil kalde dem 2 modsætninger

Cupra'en er jo bare en typisk tysker bil som de har tunet lidt på
    Og Honda'en er en typisk japaner som har flere hk end nm. og som gerne skal holdes over 4500 for at yde lidt.

• #7   31. okt 2008 Martin O -> hehe jo, men du er også vant til at køre i Mitsu Evolution? så er en Cupra jo klart kedelig i den sammenligning.

• #8   31. okt 2008 Men det fedeste af det hele er stadig at folk har så forskelige meninger.. smiley ellers ville det fandme hurtigt blive kedeligt...

• #9   31. okt 2008 hehe hver sin mening og smag

Fordi ellers bliver man aldrig enig om sådan et emne her. Jeg vil altid være tilhænger af japanske biler, Honda og Toyota

Frem for alt muligt andet.

• #10   31. okt 2008 For det første, så passer ordene "Fed" og "gulplade" ikke sammen.

Af de tre der ville jeg nok også vælge Nissan'en.

• #11   31. okt 2008 Nissan'en kan nu også sagtens matche de hk du nævner på Cupra'en der

Sagtens....
    og så med røvskub, det er lidt sjovere

• #12   31. okt 2008 Jeps har spurgt om det før. Men spørger igen da jeg synes tiden går så pisse langsom, når jeg skal spare og spare for at få råd til den i starten af den nye år.

Der er sgu lang tid til og vil gerne høre folks mening. Svært at lave det helt vilde hele tiden når man har fri når der skal spares og spares, men i enden er det selvfølgelig det hele værd:-)=

• #13   31. okt 2008 Jeg har ingen skader overhovedet, er bare kommet sent igang med at eje mine egen bil.. Men har haft kørekort siden 1996:-)=

• #14   31. okt 2008 Hælder også klart mest til Nissanen, men overvejer de to andre af den simple grund at de er nyere end Nissanen.

Det skal jo være en hverdagsbil og noget der kan holde.

Kommentér på:
Hvilken bil og hvorfor af følgende??

Annonce