{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Vinter projekter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! Håber i nyder det gode vejr ligeså meget som jeg smiley Det er sandsynligvis sidste gang Impalaen kommer på vejene iår. Før vi for set os om, blir det vådt og glat og vejene bliver fyldt med salt og alt mulig andet uhumsk som man som bil ejer helst vil undgå..

NÅ men lad mig høre hvad jeres projekter for vinteren lyder på?
FOr mit eget vedkommende regner jeg med at Impalaen skal friskes lidt op i undervognene med nye bøsninger over alt og en klat maling de steder der trænger. Udover det skal motorrumemt have den store tur med nye crome ting, så det bare står kniv skarp til sæsonen starter igen smiley Ellers regner jeg med der blot skal pusses og nusses, og der er vist os lige lidt male arbejde jeg gerne vil ha lavet, men lad os nu se hvor meget det blir til smiley

Kom frisk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter projekter?
  • #1   1. nov 2008 Mit vinterprojekt går ud på at få bilen tilbage fra værkstedet efter 2 bøsserøve har prøvet at stjæle den, så en dørlås, tændingen og ratstammen er ødelagt samt de har lavet buler i døren da de har brækket i låsen, og så få monteret en alarm i den, så de forhåbentlig ikke prøver på det igen..

    Hvis de gør, og jeg tager dem i det, har jeg en fin stor køkkenkniv de godt må kigge nærmere på smiley



  • #2   1. nov 2008 skal ha sat min læderkabine i samt skifte alle lyse plast dele ud med sorte, samt bliver fæstig med og lave med rs front..

  • #3   1. nov 2008 puha, jeg har godt nok min golf til salg og lider af en arbejdsskade så jeg ikke kan lave noget hård fysk arbejde, men forhelved jeg overvejer at beholde dyret og sætte den i stand, få pillet tingene af set om der er rust ogfå lavet det som der, få sat ny undervogn på nye skærme og få den malet, men ved sgu bare ikke om jeg kan holde til det, så står i noget af et dilemma.


  • #4   1. nov 2008 Ja jeg har sku lavet en del nu jeg mangler en gang omlakering af bilen en underlæbe foran hvide blinklys for og ved siderne, 98 baglygter 98 forlygter. Greddy profec b 01 boostcontroller flere ure i bilen autolakering af cockpittet det er lidt af det der mangler i nu

  • #5   1. nov 2008 Skulle meget gerne have lavet rust i min gamle golf og hvad der ellers kræves til syn:( Hader syn.
    Ellers skal der nye lygter, gevind og fælge hjem engang.
    Selvfølgelig også en gang lak til foråret.


  • #6   1. nov 2008 få smidt el ruder i bmw'en og få lavet det rust der er. få smidt de sidste 6 højtaler i og de sidste 2 basser. måske kabine skift men er ikke sikkert i nu

  • #7   1. nov 2008 ja skal se om jeg ikke kan få lidt samling på 16v projektet der køre på 2 år så skal have bilen malet og have den samlet lavet det sidste læder kabine mangler et halvt bag sæde og 4 dør sider også skal jeg have købt nye dele til motoren og have forkromet og forgyldt en masse det samt den skal males op osv også skal jeg have fundet et sæt 45 mm weber karburator også skal der laves ny motor ledningsnet også skal bilen synes og betales fri så den kan komme på de danske veje som en hvid pladet 16v i stedtfor en gul pladet gti 8v'er ellers tror jeg bare det er se om den ikke kan hive lidt pokaler hjem oven på det hårde arbejde

  • #8   1. nov 2008 Kenneth --> Det med at hade syn, kan jeg sq godt holde med dig i smiley

  • #9   1. nov 2008 simon og kenneth: tror jeg de fleste de gør men desværre er der nogle der ikke kan finde ud af og holde deres bil i sikkerheds messigt stand at den er lovlig og kørepå vejen og plus der er osse mange der får fusket noget sammen som ikke er helt lovligt

  • #10   1. nov 2008 Jeg er i fuld gang med og bygge motoren om i Min almera GTI.
    Som der skal mølle på, Motoren blev smidt i, igår så nu er det udstødning, trykrør og div. andre ting som mangler.

    Glæder mig helt vildt til jeg kan dreje nøglen igen, med forhåbentlig 280+ HK under hjelmen


  • #11   1. nov 2008 Lasse M: lyderfedt lasse glæder mig til og se glæder mig osse til mine små 200 suge hk triller på vejen med en sprød lyd af et par weber karburator der snærre af det hele

  • #12   1. nov 2008 Skal have rettet fronten op på mantaen, skiftet panel, sideskærm og inderskærm, samt lidt små rusthuller hist og her. Og så håber jeg ellers på jeg kan få den sendt til maler engang i det nye år..

  • #13   1. nov 2008
    Christian *Team 16v* Member Of The Bling Society .


    Synes også sugemotoren er det fedeste.
    Men jeg håbede på den nemme løsning for og få flere heste smiley
    Men jeg regner da med den kommer til og sparke røv.
    Min fætter har allerede set nederlaget i hans Impreza med omkring 300HK HAHA.


  • #14   1. nov 2008 lasse: ja er lidt fedt med en suge motor men det koster osse knaster men dog er der ikke så mange hk og hente som ved tryk ladning men tilgangæld får man en motor der bare kan sparke røv lige fra man træder på speeder til man slipper igen den fordel har man så ikke ved en tryk ladet motor da der vil være turbo tøven osv men fedt er det da helt sikkert

  • #15   1. nov 2008 Rx8'eren kommer under kniven smiley ! .. så der skal ske noget !

  • #16   1. nov 2008 Ja vi skal jo til syn HVERT år herovre i Sverige..
    Nå, men mine projekter er:
    Lancia'en skal have nogle nye bøsninger i bærearmene, ny undervogn med en 30/30-sænkning og så skal der ny airbagboks på..
    Saab skal have tonet ruder, hvilket nok blir en 10%'er.. Så prøver jeg at finde en billig tunings-boks, så jeg kan få ca. 220 HK ud af den gamle tøs ;o)


  • #17   1. nov 2008 Lasse M: Nu skal du ikke blive alt for kæphøj over for din fætter, for jeg tvivler sq på du kan køre fra ham. En ven i en A3 turbo med 317 hk tabte da han kørte træk mod en impreza der også kun havde omkring de 300 hk, og det var kun pga. han kommer ud af starthullet med sit 4*4 mod audiens FWD smiley

Kommentér på:
Vinter projekter?

Annonce