{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Custom show i Bella - Sucks eller ?! {{forumTopicSubject}}

Yes sir, Pappi var i byen i dag... helt præcist Bella Centret på Amager og lurer det Custom Show som alle snakkede om, som Streetfire havde banket i stand.
Entreede hallen og mødte et buldrene tordenskrald af musik, som har højere end man kunne føre en almindelig samtale med nogen indenfor en radius af ½ meter. Lurede mig omkring i den første hal, og der var MANGE sprøde slæder og krafthelvede nogle dejlige tøser. Udvalget var primært japser-slæder som var max gejlede, en dejlig ting... personligt bliver jeg sgu aldrig træt af sådan nogle. Specielt den hvide Nissan GTR 35 kunne jeg knap slæbes fra ( uha, den hvide M3 gav sgu fed på ), for fanden da.... stod med fantom kæp på de første 5 minutter jeg så den !
Luskede herefter så ind i hal 2, hvor der til min store overraskelse KUN var amerikaner bikes og enkelte slæde og nede i hjørnet en flok hillbillies som lavede tattoos og solgte sydstatsflag ?!

Var dét det spurgte jeg så mig selv og lurede efter flere interessante ting at lure på. Og efter at ha' løbet arealet igennem en ekstra gang måtte konklusionen være .... JA !

Bevares, der var mange dejlige biler, men at tage 100/150 bobs for så lidt grænser sig op af bondefangeri. Der var ingen underholdning udover lidt scenefremvisning af de udstillede slæder. Så må indrømme at jeg var rimeligt skuffet.....

Lidt stemningspics i nedenstående galleri :

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=35276

Hva var jeres indtryk/oplevelser ???

NB : Overall 5/10 herfra.

<b>PAPPI


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Custom show i Bella - Sucks eller ?!
  • #1   2. nov 2008 Samme mening som dig Pappi smiley

  • #2   2. nov 2008 Netop af den grund da samme var gældende sidste år tog vi ikke over og udstillede derovre, havde det på fornemmelsen da de MEGET gerne ville have os over at udstille :o)

  • #3   2. nov 2008 Ja jeg tar ikke turen til Bella igen for SCS.

  • #4   2. nov 2008 Så når jeg nu siger jeg skulle have været derovre idag, men istedet har fået lagt nye fliser i indkørslen, så var det helt klart det rigtige valg?? :o)

  • #5   2. nov 2008 Altså jeg skal ikke klage. Men jeg betalte jo heller ikke entre så jeg kan ikke rigtig være utilfreds på den måde heller.

    Jeg kunne rigtig godt lide showet, jeg synes det var dejligt med så mange japanerbiler. Men ja, hvis jeg var fra jylland ville jeg ikke tage til amager for at se det, men det er jeg heldigvis ikke smiley


  • #6   2. nov 2008 Vi var ellers udmærket tilfreds. var afsted sammen med en kammerat

    Lidt langt at køre fra Århus, men kanon fede biler og masser af tøser. men ja efter 3-4 timer hvor vi kiggede det hele 2 gange, så lidt show på scenen, spiste osv... så valgte vi at køre hjem igen. så stort var det jo heller ikke.

    Men alligevel turen værd på en måde. nogle af de svensker slæder ser man jo ikke til andre events.

    Dog ikke en tur vi kunne finde på at tage igen, der er for langt fra Århus til KBH for at se det vi så


  • #8   2. nov 2008 Synes det var super fedt, men ja, musikken fra "bil hallen" var sku til at blive SINDSYG af...
    Der blev jo spillet fuld max fra alle anlæg i hele hallen.. det var til at brække sig over.. jeg blev personligt totalt forviret i hoved..
    Jeg havde fx Digicam med der ind.. men jeg skud ikke et eneste billed.. det var ikke til at holde ud.. men jeg fik et billed med hjem.....
    Et stk. plakat med 4 dejlige Vmax damer.. haha.. ps.. men dame var ikke glad da hun så det.. Hahah.. lær det..

    Jeg vil sige 5 ud af 10..

    "De får 5 a mig"


  • #9   2. nov 2008 Ja , det er da surt , men efter hvad vi hørte manglede der ca 30 biler , som havde valgt at blive væk.........og mon ikk om der var nogen fra den modsatte side af broen som ikk ville betale broafgift???

  • #10   2. nov 2008 ps.. gode billeder som altid PAPI.. synes osse de 150kr var givet godt ud.. + de 150 til billed med damerne.. smiley

  • #11   2. nov 2008 tja mig og 2 kammerater drog afsted fra slagelse... og det første vi bed mærke i var de 150kr i entre... hmm så må der sgu da være meget at gå igennem..men Nej.. de fleste biler havde man set mange gange før, og mc´erne interesserede os ikke.. efter 3 timer havde vi været det hele igennem 4-5 gange... og ja musikken var alt for høj

  • #12   2. nov 2008 én ting mere.. de norske/svenske/finske biler, de var sku for nice.. der ser man kun til DHB..

  • #13   2. nov 2008 Lars og Heidi -> 30 biler kan ikke gøre det.

    Der skal 2 hele haller mere til, proppet med biler, tøser, butikker osv.. for at det kan måle sig med Fredericia F&F og Odense Vmax live


  • #14   2. nov 2008 Peder B: men det er surt når folk som er tilmeldt blir væk derfra......så kan der være tilmeldt mange biler hvis halvdelen blir væk.............

  • #15   2. nov 2008 Ja! Det fedeste show jeg har været til var F&F i frederecia. Det var fanme fedt!

  • #16   2. nov 2008 Det skulle være lige så stort som til BFA i Herning smiley

  • #17   2. nov 2008 Var meget skuffet da jeg så at det ikke var størrer end det var..
    men ok det var da et kig værd
    det var meget bedre i fredericia..
    men synes et eller andet sted at det er dumt at blande 2 forskellige folkefær
    man kan jo overhovdet ilkke samligne de to grupper
    den ene flok er unge mennesker og og nogle stykker der er lidt oppe i årne
    og den anden er en flok "rocker" typer i deres læder tøj

    havde meget hellere set at de havde fyldt begge haller med biler og shops for dem var der ikke så mage af

    men alt i alt så tager jeg ikke turen til djøvleøen igen næste år så hellere i fredericia og vmax live når det gælder indendørs


  • #18   2. nov 2008 glad for jeg heller ikke betalte for indgangen skulle jeg det havde jeg nok heller ikke været der... men Tøzerne var sku dejlige ;o)

    Pappi var der nogle i Tatooen??? og få lavet noget?


  • #19   3. nov 2008 Det med at der manglede biler er højst sandsynligt ikke fordi at folk VILLE blive hjemme men fordi Streetfire ikke havde styr på hvem der skulle fremsendes billetter og info til....

    Jeg skulle åbenbart ha været derinde eftersom jeg blev Nr. 2 Best Female i Fredericia.... - Men Streetfire "glemte" lige at sende billetter og INFO osv om det... Og jeg må sku ærligt indrømme at jeg ikke gad tage derind uden bil heller fordi jeg ikk gad støtte op om det når de nu ikke engang har styr på at få inviteret de biler der "skaber" showet....

    Og så ER der jo også lige de biler der ikke får lov at køre i salt osv... De ER kørt i garage eftersom den første nattefrost og saltning HAR været der.... - Måske lidt tåbeligt at ligge et så stort træf så sent på året...

    Og sidst men ikke mindst ved jeg at der var en del der blev væk fordi der ikke var drift/kørsel udenfor som sidste år...


  • #20   3. nov 2008 Att. Ronny S : Yes, der sad en gammel biker og blev tusset i nakken smiley

  • #21   3. nov 2008 nåår Ham med NO NAME Kluppen hehe så nåede du ikke at komme da jeg var der smiley han kom lidt efter jeg var der ;o)

  • #22   3. nov 2008 jeg må ærlig indrømme jeg syntes det var pænt skuffende, der var kunn de biler man havde set hele året igennem, jeg mener der var lagt op til det helt store i rekalmer osv, men der blev man snydt, spild af 150 kr .

  • #23   3. nov 2008 Tanja F

    husk lige P-Billetten 80,-kr hvis man skulle være der længe holdt man over på golfbanen kostede det 50,-kr ;o)


  • #24   3. nov 2008 Man gik ikke glip af noget kan man forstå... Men det var vel hvad man kunne forvente...

  • #25   3. nov 2008 du glippede kun showgirls men ellers nej ikke rigtigt..

    havde jeg skulle betale for at komme ind havde jeg sku heller taget på druk:P


  • #26   3. nov 2008 Så kan jeg gemme mine penge til erotik messe, så er jeg hvertfald ikke gået glip af damerne hehe smiley

  • #27   3. nov 2008 nej og de smideer jo også mere hahaha


Kommentér på:
Custom show i Bella - Sucks eller ?!

Annonce