839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

Formel 1, hvad er din mening? Formel 1, hvad er din mening?

Ja, det undre mig lidt at der ikke er nogle tråde om vores alle sammens
kongeklasseinden for motorsport.

og nu da det er afgjort, hvad er så jeres mening på dagen gran prix?

personligt syntes jeg det var et hamrende fedt løb,ærgeligt at det ik altid er SÅ spændende.
men det ville næsten heller ikke være til at holde ud hvis det var.

og at det så var den høj pigmenteret herre fra McLaren der endte øverst på podiet,
ja det kan så diskuteres i lang tid.
men fra mit synspunkt, så skal der held til, og det har han sku med sig.
hver gang der var problemer med McLaren, så var det Kovalines vogn,
( sivpunkteringer, sammenstød, motorharverier )
stort set aldrig Hamiltons vogn, rimlig heldigt.

og så den her af slutning, MONSTER heldigt at han lige får
overhalet Timo Clok med 400m til målstregen.

ja som i nok kan se lidt ud fra teksten, så er det ik lige hr hamilton der skulle have vundet,
set fra mit synspunkt, ja så skulle Massa have været mester idag.

Men hvad er jeres meninger derude?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Formel 1, hvad er din mening?
  • #1   2. nov 2008 Ja det var sku et super fedt løb og den rigtige der blev verdensmester..

• #2   2. nov 2008 Jeg synes at set over sæsonen er de begge værdige til at blive mestre..

• #3   2. nov 2008 Det er også heldigt massa ikke skulle ha en straf for at køre ud foran Sutil i pitten. Han fik bare en bøde på 10000 Euro.

• #6   2. nov 2008 Getaway... jo, men så kan man også vende den om, det var også heldigt at Hamilton ik fik atraf for at presse Kimi ude i sidste lød.
    lige i starten, der kom han lidt ukontroleret ind i første sving.
    og havde de andre holdt deres linie, så havdeder ikke været plads til hamilton smiley

• #7   2. nov 2008 Ja jeg tror løbet næste år bliver lige så sjovt. Jeg tror Alonso kommer med i kampen igen. Virker som om han har fået fart i vognen igen smiley

• #8   2. nov 2008 Dennis. Det fik han da også straf for :-S

• #9   2. nov 2008 Det er lissom i fodbold.

Den bedste vinder ALTID....

• #10   2. nov 2008 Jeg mener at FIA og deres "venner" har gjort alt hvad de kunne de sidste par år for at Ferrari skulle vinde.
    Hvis man kikker på de straffe som de har delt ud er de utroligt "flinke" ved Ferrari og været på nakken af McLaren.

Hvorfor....... tja Ferrari er jo fra Italien

• #11   2. nov 2008 Thomas, ok, kunne bare ik lige finde dem, selv om jeg søgte i forum på Formel 1 eller hamilton eller noget i den retning.

og jo, næste år, det skal nok blive lige så godt,
    Renualt er ved at få skub i deres vogn, og BMW er nu heller ik helt bagefter.

og så er der jo også lige Vettel, han vil sku køre hurtigt den knægt.
    stik ham en fornuftig vogn, og han er med i toppen.

• #12   2. nov 2008 Dennis : hvad fuck snakker du om?? :S hamilton fik en drivethrough for det nummer han lavede i sidste løb ....

men ja helt sikkert den rigtige vinder havde været utroligt ufortjent hvis en fiat-kører havde vundet vm ....

• #13   2. nov 2008 den straf, ja det er skam rigtigt, min fejl, skal ikke ske igen smiley

• #14   2. nov 2008 Men er der ikke noget med at Ferrari forlader sporten hvis de skal til at køre med std. motor i 2010?

• #15   2. nov 2008 thomas H, ufortjent? hvorfor?
    jo Ferrari har da lavet en del brølere i år, og det har da kostet en masse point,
    og set fra den synsvinkel, så er det da super flot at kun tabe VM med 400m og 1 point.

nu når hamilton ik har haft de problemer, jo han har fået drivethrough straf,
    men det er man jo lidt selv skyld i.

• #16   2. nov 2008 jo det har de udtalt .... men det har mclaren, honda, toyota og bmw bla også ....

• #17   2. nov 2008 jo, det ahr der været snak op, og jeg håber fandme heller ik de skal til det,
    jeg har nemlig fået en billet til Silverstone formel 1, til næste år.
    så håber ik de laver det total latterligt med ens motorere.

• #18   2. nov 2008 Dennis : han har også fået en del andre straffe i denne sæson .... han har ikke kun fået den ene drivethrough ....

derfor syntes jeg det er ufortjent hvis ferrari vinder fordi de har INGEN straffe fået for de dumhedder de har lavet og McLarens straffe har været meget strikse ...

At ferrari så har været lidt mere "uheldige" med motorhaverier osv det er jo noget der kan ske ... syntes bare det er latterligt hvis det er FIA der skal afgøre mesterskabet ...

• #19   2. nov 2008 Silverstone?? kører de der næste år? eller er det først fra 2010 de rykker til Brands Hatch ...

• #20   2. nov 2008 Massa kørte også meget nervøs i starten. Tror det er blevet meget bedre nu. Tror han vinder i 2009 smiley

• #21   2. nov 2008 ja, FIA har lavet nogle lidt underligt beslutninger i år, desværre.
    dels det med at give forskellige stratte.

men det er jo også på tale at der skulle en ny komite til, så det ville være pensioneret Formel 1 kørere der skulle bestemme strafferne,
    så de kunne bestemmes ud fra et lidt mere profesionelt synspunkt.

• #22   2. nov 2008 silverstone, ja det skulle være sidste år de køre der, fra 2010 skulel de køre på donnington.
    men der er mange der ik tror der når at blive klar på donnington,
    så det måske forbliver på silverston de næste par år frem i tiden.

og jep, konen gav mig sku en tur derover i morgengave på bryllupsdagen. DELIKAT

• #23   2. nov 2008 Den bedste vandt jo ikke... Timo Glock blev garanteret "smurt" af McLaren, så han lod de andre slippe forbi...

Massa burde have vundet, for han er den der har vundet flest løb!

• #24   2. nov 2008 Bare vent.. næste sæson bliver fantastisk... Vi kommer til at se meget mere til Vettel og Massa. Alonso vil nok også være med i spidsen sammen med raikkonen og hamilton.

Personligt er jeg ferrari tilhænger og syntes virkelig Massa havde fortjent den sejer. Men sådan er spillet og det blev spillet korrekt...

• #25   2. nov 2008 nope, de har vundet lige mange løb, men massa har 1 anden plads mere en hamilton.
    ellers er de lige, bortset fra 1 point.....

og jo, der vil sikkert blive en del tale om Glock den næste uges tid...

• #26   2. nov 2008 Dennis : ja donnington var det ... ikke brands hatch .... tog lige fejl der smiley

• #27   2. nov 2008 Jan U. hehe, fint med en ferrai tilhænger.
    vil nu ik betegne mig som Ferrari tilhænger, sådan helt specifikt.
    min mand har altid været, og vil sikkert altid være Mr.. Ice mann.
    lige siden han startede ved McLaren og til nu, hvor han så køre en rød
    fiat på voldsomme steoider.

• #29   2. nov 2008 Nicolai - ^

straf får man kun hvis man gør sig fortjent til det.
    et motorharverri, det er ik noget man køre sig til,
    det rammer alle de uheldige.
    jo, kørefejl, som massa´s afkørelser i starten af året, de er selvfølgelig på egen regning.

• #30   2. nov 2008 Den eneste kommentar herfra er

Arrggg L.... (Lorte) Toyotas Timo Glock og hans vennetjeneste han skulle da udelukkes for altid

• #31   2. nov 2008 OttZeN [Århus]
    igen, som du siger, der er forskellige stratte og der er sørgeligt.
    det med pitten, det skete jo også idag,
    kan ik lige huske med hvem, men det skete.
    og der var ingen straf, så det er ik kun ferrai de holder hånden over.
    de 25 sek straf, ja, sådan har det været i nogle år, nok forde der giver næsten det samme som en drivethrough.

• #32   2. nov 2008 Lars B, hehe, ja han skal nok komme i søgelyset den kommende uges tid.

• #33   2. nov 2008 Der er flere tidligere F1 køre der har kritiseret FIA's afgørsel på SPA.

Jeg er helt enig i at det var en fair overhaling. For ind i chikanen er Hamilton foran. Han bliver så nød til at skære over men han la Kimi komme foran igen. Hvis man ser fra indgangen af chikanen og da de kommer ud og hamilton har givet ham plads. Så har Hamilton tabt afstand på det.

Men ja fuck nu det. Den rette vandt i år.

Så satser jeg på Massa i 2009 smiley

• #34   2. nov 2008 ja næste år, der bliver der run på, tror jeg da, McLaren, Ferrai, robert Kubica i BMW, Alonso i Renualt, og en Vettel til at blande sig engang imellem.

men hvis Ferrari nu kan få lortet til at holde, og Kimi holder sig på astfalten,
    så er det kan der får min stemme på en verdensmester.

han satte trods alt 11 hurtigste omgange i år.
    det beviser at han er hurtig, han skal bare lige lære at være det hele tiden smiley

• #35   3. nov 2008 Timo Glock har fået en guffer af McLaren Bossen og Hamilton...

• #36   3. nov 2008 timo glock kørte på tør dæk og det var banen for våd til, derfor måtte farten meget ned hvis han ville blive på banen derfor kunne både vettel og hamilton relativt let køre forbi til sidst da begge kørte med intermedian der står noget bedre fast når banen er våd....

det var ikke så svært at se på replay.

• #37   3. nov 2008 Hvordan i alverden kan I (nogle personer) forestille jer, at en tysker vil lade en englænder, samt hans engelske team vinde VM... ????
    Når man tænker tilbage på den historie de to lander har haft.
    Plus at Brasilien var slags alliereret med tyskerne under 2. verdenskrig !!!

Det er da noget af den ynkeligste tankegang jeg nogensinde har hørt... samt at der skulle have været en "guffer" inde over det hele.

Syntes ikke det så mystisk ud på Interlagos, men det har da derimod været i så mange andre sager i år... Næsten sørgeligt. Oxo derfor jeg ikke har prioteret F1 højt i år, hvilket jo så er min fejl og til min egen skam,
    Men jeg skal da love for at der er forskel på nationalitet for både kører og selvskab, når vi tænker på FIA's afgørelse og den måde de tager og viser hensyn.
    Vil slet ikke udtale mig om den sag imellem Hamilton og Rakkonien og den kendte overhalning i det fordømte sving. For så bliver vi.... jeg aldrig færdig.

Men helt sikkert den rigtige vinder... med et kæmpe talent og potientale uden lige !!! Men oxo en heldig vinder, NÅR vi ser på det sidste løb. Jeg så det heller ikke engang, dog opdagede jeg det før Flemming Toft og den anden, da jeg udemærket godt så at Glock ikke var placeret som nummer 4, men derimod Vettel... Så vidste jeg der var sket noget, samtidig med at jeg så "kæresten" hoppe og danse ude i regnen !!! (Hvorfor gør hun igrunden ikke mere af det) smiley

Og som Flemming Toft så pænt fortalte på TV2, så var det Massa's 6 sæson.... og jeg spørger lige, hvor mange VM har han vundet ??

Og ja, jeg er tilhænger af McLaren... og kæmpe talentet Lewis Hamilton - Verdensmester Formel 1 2008 !!!

• #38   3. nov 2008 Er stadig meget trist over KONG Massa ikke vandt .. !

• #39   3. nov 2008 Det er sku højst kong gulerod han er... han kunno jo åbenbart, selv med stor hjælp fra FIA ikke skaffe points nok til at tage mesterskabet.

Og så vare det bare lige 100000 gange sødere sejr da man nåede at se ferrari (og en overiglet dansk kommentator) juble før det gik op for dem hvad der var sket.

Det havde de tyske kommentatorer set med det samme

Og alle der snakker om Timo lader sig falde tilbage skulle tage at se det igen, for han har INTET greb i de sidste 3 sving, og selv efter hamilton er forbi taber han yderligere 8 sekunder fordi han ikke kan komme op i fart igen.

• #40   3. nov 2008 Det er noget frygteligt vrøvl at snakke om at FIA holder med ferrari... Det kan godt være at de har et antiparti i forhold til mercedes men jeg syntes ikke de holder hånden over ferrari. Forholdet til mercedes er næsten forståligt i forhold til den svinestreg de lavede over for ferrari med spionage. Det sq kun dårlige sportsfolk der laver sådan noget...

• #41   3. nov 2008 MR MMA... Ok, hvis du selv tror på det...

• #42   3. nov 2008 McLaren har betalt deres bøde på 500.000.000 så skal vi ikke sige FIA anser den sag for lukket?

FIA har holdt hånden over ferrari i denne sæson, og alle der ikke vil indse det er enten så meget fanboys at de er blinde overfor uretfærdighed, eller har ikke fulgt med i hele sæsonen.

Jeg behøver vel bare sige Hamiltpn, raikkonen og spa, så kender de fleste en af de mange uretfærdigheder overfor McLaren Mercedes.

• #43   3. nov 2008 Casper H
    fin med dine synspunkter, og jeg kan da godt se hvor du vil hen,
    men det med at FIA holder med Ferrari, det er noget vrøvl.
    og den kendelse, ja som du selv siger der med de 500.000.000, den sag er vel lukket.
    flere tidligere formel 1 piloter har selv sagt at hvis hamilton var blevet i den ideal linie bag kimi
    så ville han ikke kunnet have overhalet ham, og dermed må han jo have draget fordel ved at skære svinget.

så derfor vil straffen være ok.

og nej, timo er helt uden skyld i den afslutning, men derfor vil det jo helt sikkert blive omtalt en del.
    lidt ligesom da kimi lod massa komme forbi i det foregående løb.

• #44   3. nov 2008 MR MMA... Det er lige nøjagtigt derfor de små teams kæmper med økonomien fordi de KØBER de andre teams research... så som Motorer / Kommunikation / Aeroteknologi osv.. Der er ALT for stor fokus på netop snyd i vore dage til at de rent faktisk kan lade sig gøre.. Alle holder kortene tæt til kroppen.

• #45   3. nov 2008 Mclaren skal være glade for at spionage sagen blev opdaget i april/maj måned sidste år, var det derimod blevet det i slutningen af sæsonen, og denne års bil, kigget igennem og fundet nogle dele, som de havde taget fra ferrari papirer, så havde mclaren, med stor chance ik fået lov til at deltage i dette års mesterskab.

Kommentér på:
Formel 1, hvad er din mening?

Annonce