{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode pærer
  • #1   3. nov 2008 jeg synes de lyser ganske udmærket, de er lovlige, og nej de lyser ikke med blåt skær..

• #2   4. nov 2008 Jeg er ganske tilfreds med mine i hvert fald, og husk nu at de er billigere i Thansen, og kan hentes i stedet for alt det postfis smiley

• #3   4. nov 2008 Har den dem selv, der er sku meget godt lys i smiley

men de koster kun 219kr hos thansen

• #4   4. nov 2008 kan sq da godt være at man skulle købe sådan et sæt til vognen hvis det virkelig giver så meget bedre lys end en alm pære... har tænkt på dem flere gange men har med vilje ladet være med at købe dem da jeg ville være sikker på at de gav det lys som osram lover men det lyder ikke umiddelbart til at der er nogle som har andet end positive ord om dem smiley

• #5   4. nov 2008 Nu er pæren jo kun en (lille) del af det lys du får, din bils lygtedesign, rene paraboler og glas har mindst lige så meget at sige, men jeg er bestemt ikke skuffet, de lyser som forventet, og jeg synes ikke at det er specielt dyrt at bruge 200kr på pærer, det er en halv uges benzin for en enkelt bil.
    Jeg har dog hørt at disse Orsam pærer ikke holder så længe, men det er der jo kun en måde at finde ud af på, MEN, stadigvæk, om man så skal købe et nyt sæt hvert halve år, så skulle de 200kr sq nødig vælte et bilbudget smiley

Kommentér på:
gode pærer

Annonce