{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

SVENSK bilforsikring {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.. smiley

Jeg ville gerne vide hvordan forsinkringen lægger i SVERIGE..? Evt et sted på nettet hvor man kan bestemme ens forsinkring ud..?

Jeg har kendt 1 hjemmeside men der skulle man have et svensk CPR nummer... smiley

Det drejer sig om en Nissan Skyline R33, standard, hvor meget ville den koste for en dreng på ca. 20 år??? Både HEL og HALV..? for et helt år altså..

Takker

PS. Havde skrevet dette indlæg inde på bilgalleri.se, men intet svar siden igår..? smiley Der er bare ikke nogen mennesker derinde så ville også lige prøve her da.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SVENSK bilforsikring
  • #1   28. apr 2005 Det bliver nok dyrt selv om det er i sverige !

• #2   28. apr 2005 Hmm.. Ikke nogen hjemmesider hvor man IKKE SKAL BRUGE et svensk CPR nummer.. smiley

Så kunne man nemlig sidder og regne lidt på det.. smiley

• ELSPADEN .
    ELSPADEN . Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Svar: 3
    #3   28. apr 2005 Du SKAL have et svensk cpr nr og ang den bil kan den nok ikke regne det up over nettet send dem en mail eller ring til dem smiley

• #4   28. apr 2005 Du kan ikke få en forsikringspris medmindre du har et registreringsnummer på bilen.

• troelsroed
    troelsroed Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 89
    #5   28. apr 2005 Du skal også være obs på at forsikringen er dyrere hvis du importerer bilen så det skal du huske at nævne når du kontakter dem...

• #6   28. apr 2005 Hmm, også hvis man køber den fx fra TYSKLAND..?? Hmm, troede ikke de også gik op i det..? altså du tager den jo bare til Sverige også få nogen svenske plader på altså LIGESOM FÅ DEN REGISTERET også få fat i forsikringsselskabet..??

Eller er jeg heeelt galt på den.. smiley

• #7   7. maj 2005 Du får ALDRIG forsikret en Skyline som 20 årig....

Glem det...

• #8   7. maj 2005 der er forskel på alder og pris i sverige..
    24 år skiller det ved hos de fleste.
    for mit vedkommende er det 8000kr/år den falder når man pasere de 24 år.

men som andre nævner.
    du skal bruge reg nr de fleste steder.
    lige ledes er prisen for import biler lidt højre i forsikring end svensk solgte..

men som der også blir sagt her. en skyline som 20 årig. glem det..

Kommentér på:
SVENSK bilforsikring

Annonce