{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

André E
André E
Tilmeldt:
26. apr 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42

Service ! {{forumTopicSubject}}

Hej, min 406 har rundet 106.000 og skal åbenbart til "service" siger peugeot!....

Selvom jeg synes det er er underligt tidspunkt ved 106.000, men der er næsten lige kommet sådan en skrue nøgle i displayet så den er vel god nok

Men synes ligesom ikke jeg gider lade peugot gøre det da de normalt giver mig sindsyge priser ligemeget hvad jeg beder om.... (feks 4 dæk 225 45 17) = 6900 ???? WTF? Special price sagde fjolset... Ja right....

Mit spørgsmål:

Er der andre muligheder, hvor er bedst og billigst at få lavet service og få gyldigt stempel...?

Og hvad tjekker de..?

André...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service !
  • #1   7. nov 2008 Hvor er du fra ? vi kan godt lave et service for dig der hvor jeg arbejder smiley

  • #2   7. nov 2008 Og det er med gyldigt stempel smiley

  • #3   7. nov 2008 merkonomen autoteknik, de adskiller og smøre også bremserne i stedet for bare og kigge om belægningen er ok, de er anbefalsværdige


  • André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #4   7. nov 2008 Mike - Ok, bor i Rødovre... Hvad tjekker i på et service?

  • André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #5   7. nov 2008 Johnny - Ja ok har også hørt det navn skulle være godt, men har ikke haft bil til service før så ville lige forhøre mig rundt før man laver en bummert hehe..

  • #6   7. nov 2008 Søren jepsen automobiler i hvalsø. www.sjauto.dk

  • André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #7   7. nov 2008 Mike - Shit, ja ok, kan se du er fra Jydeland, jeg er fra djævleøen smiley

  • #8   7. nov 2008 find da en mekaniker der laver alle biler han kan sætte de samme stempler til det halve af hvad et alm peugeot værksted kan... og det di laver er mindst lige så godt.

  • #9   7. nov 2008 kommer an på hvad der skal laves af service.. men man smører altid bremser op og kigger der er nok belægning på.. alt mekanisk blir generelt altid smurt op..

  • #10   7. nov 2008 hvis du er fra middelfart området. så kig forbi lillebælt auto. vi har gode priser fuld garanti på service og 3 års garanti på reservedele


  • André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #11   7. nov 2008 Martin- Ok, er "desværre" fra djævleøen smiley

  • André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #12   7. nov 2008 Jens - Ok, ved du hvad et service koster hvis der ikke er noget der skal laves, bortset fra det obligatoriske?

  • #13   7. nov 2008 tja.. jamen hvis det kun er olie og filter så er det nok en 1500.. kommer an på olie og hvad de tager i timen.. men lidt svært og sige.. mener det er ca hvad vi tager for det..

  • André E
    André E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 42
    #14   7. nov 2008 Jens, ok tak for hjælpen


  • #15   7. nov 2008 vest auto i albertslund er dygtige, de er også medlem af merkonom kæden....

  • #16   7. nov 2008 det der med at adskille og kigge på bremser... ja...

    nu er jeg selv mekaniker og har været både hos stort aut. værksted + en aut. forhandler men lidt mindre (land værksted)

    hos det store værksted, "splidte" man ikke tiden på at rense bremser osv. det gjorde man ved den lille.. dvs et service ved stor aut. forhandler var der givet 1-1½ time, hos den lille var der givet 3 timer, ..

    jeg syntes det er helt til grin man render og piller bremserne af og .. ja "renser" dem og samler dem igen, det er total unødvendigt på biler der køre til dagligt.. værre med dem som køre 4-5000 om året..

    men hos de store spilder de ikke tiden på det, ..de køre man vurdere om de kan klare det til næste service.. og så ny på hvis de ikke kan.


  • #17   7. nov 2008 min pointe udfra mit synspunkt, den eneste der har noget ud af bremse eftersyn er værkstedet.. for de score 1½ time ekstra ved det incl. div matieraler ... spild af tid og penge..

  • #18   7. nov 2008 bandit
    ja det er muligt det er spild af tid.. men hvis ny det er caliper der er begyndt og hænge og ikke alle der er tilfredse at man bare skifter det hele.. og når i fejlfinder på et stort værksted smider i bare nyt på hele tiden.. hos de mindre undersøger vi til bunds inden vi bare sætter nyt på. nogle af de ting der kommer på er sku ikke gratis. især når det hedder peugoet. alle el dele er peppert til dem.. så synes ikke selv det er spild af tid og gøre lidt mere ud af et service.. plus det gir godt til kunden. at det virker når de blir sendt af sted med bilen igen.. man skal vøre sevice minded.. ellers kan man ikke overleve..


Kommentér på:
Service !

Annonce