{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

STJÅLET - Audi S3 NORDICTURBO RACER {{forumTopicSubject}}

KL. 23.30 er vores elskede racer audi stjålet fra vores nye sted i greve.

Den kan ses her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=117603

Folk bedes holde øjnene åbne..
Den er så speciel, at den ikke bare lige sådan kan forsvinde..

Vi har haft bomme for porten som er rever ud af væggen og efterfølgende er porten brudt op..
Udover audien har vi selvfølgelig fået stjålet diverse tuningsdele.

Ved første øjekast
10stk. 3" Sportskatalysatorer
20stk. VF motorophæng til Golf 4 og Golf 3
6stk. Tial blow off ventiler
2stk. HKS SSQV Blow off ventiler
5stk. HKS Filtre
+20stk. Støbte GT-adaptere
+++++

Ligger folk inde mistænkeligt store mængder dele, så send os lige en mail..

Skal nok ikke sove i nat smiley

Hilsen
Niels Høj
NORDICTURBO.DK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET - Audi S3 NORDICTURBO RACER
  • #1   11. nov 2008 fuck hvor skulle man bare skyde de idioter, den ser ikke helt billig ud den bil !

Føler med dig champ.. ska nok holde øje her ovre på fastlandet

• #2   11. nov 2008 shit :-S

Det ønsker man sgu ikke for nogen... Håber godt nok i finder dem der har gjort det. For bilen er nok desværre ikke meget værd efter sådan en omgang...

• #3   11. nov 2008 Kim HP

Det er en racerbil.. den har ingen gps smiley

• #4   11. nov 2008 Man bliver bare så arrig når man læser den slags.... Nu har jeg godt nok både kamera og alarm, men det hjælper jo bjælde hvis de kommer ind og render med skidtet inden man har fået hevet "jernet" ud af boksen, ladt den og kørt til værkstedet...

Men det virker ikke videre gennemtænkt. hvad vil de bruge bilen til? den er så genkendelig med hjelmen, kabinen. ja motoren .. ALT på den er sgu costum..

• #5   11. nov 2008 Jep..

Som i siger.
    Der er ikke nogen enkeltdele fra den bil, som nogen med en IQ over 50 ville turde sætte på sin bil af frygt for at blive opdaget.

Alting er specialtilpasset til/på bilen..

Motorens tændings/taktsystem er det eneste af sin art i Danmark og det får man ikke bare lige til at virke på en ny bil, hvis man prøver at tage hele motoren.... Motoren er fræst overalt.. Der er synlige mærker et hav af steder på den motor, fordi den er så specieltilpasset til de ting der er lavet om på den..

Det er helt blæst!!!

• #6   11. nov 2008 Kan være den bliver brugt til et tyveri eller solgt til udlandet.

Latterlig folk ikke kender forskel på dit og mit.

• #7   11. nov 2008 er der ikk noget der dækker?

• #8   11. nov 2008 Tvivler på at nogen kan finde på at bruge den til et tyveri - godt nok er den vildt hurtig, men man ville nok være nervøs for om skidtet ville holde når den er så tunet.

Jeg tror meget mere på den med at den er på vej til udlandet smiley
    Håber i er forsikret nok - selvom jeg godt ved at det aldrig dækker helt nok...

Sørg for at få installeret røgkanoner i en fart - det har vi oppe ved os, og der går måske 10-15 sek så kan man ikke se en skid derinde mere...

• #9   11. nov 2008 100% den blir bare hugget op og solgt i dk... der er sikkert allerede en køber til motor , siden bilen er blevet hentet så "voldsomt"

• #10   11. nov 2008 tror sgu B4NDIT har fat i noget af det rigtige...

tror også meget af det bliver solgt i DK... kan godt være motoren er nem at kende, men hvor mange a3 er der lige i DK... man kan jo ikk kigge under hjelmen på hver og en af dem...

men føler satme med de folk der har mistet deres ting... utroligt at folk er så hjernedøde og gøre sådan noget.

/Kasper

• #11   11. nov 2008 WHATT!! Det ønsker man bare ikke en gang for sin værste fjende. Det er også mit største mareridt, at sådan nogle brutale pik-hoveder skulle kigge forbi.

Jeg håber at den dukker op i god behold, og jeg skal nok lure efter på min vej.

• #12   11. nov 2008 Det er godt nok nederen.. har selv prøvet det.. vi havde indbrud hele 3 nætter i streg.. dag 4 havde vi røveri!!! Det var sku en dårlig uge.... :o(

I feel your pain brotha :o(

Kommentér på:
STJÅLET - Audi S3 NORDICTURBO RACER

Annonce