{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KIA vs. Hyundai
  • #1   11. nov 2008 De er begge koriansk.. det er ikke nogen af dem jeg vil anbefale.. men skal det så endelig være.. ville jeg vælge kia. fordi det er mest udstyr og komfort for pengene..

• #2   11. nov 2008 Har læst Kia Shuma skulle have "upæcise" gearskift... Hvad betyder det?

• #3   11. nov 2008 Begge valg giver bil for livet .......... Ingen vil eje dem bagefter !

Hermed måske begge billige i indkøb men med en håbløs total økonomi pga. værdi tabet. Så glem dem !

• #4   11. nov 2008 Forfærdelig bil, sådan en shuma.. Jeg vil ikke råde dig til at købe sådan en.

• #5   11. nov 2008 Mazda ikke de korea pis

• #6   11. nov 2008 Kia Shuma er direkte grim. Og den har aldrig rigtig slået igennem i DK.

Jeg ville vælge Hyundai Accent. Bare sørg for, at den har fået undervognsbehandling. De findes med elruder og aircon.

Kia lavede først biler der var noget værd, da de introducerede Picanto. Siden er det gået hurtigt, og nu er C´eed kommet, det er en fin bil!

Men jeg kan rigtig godt lide Getz, og den er heller ikke så dyr. Den er rimelig sikkerhedsmæssigt, fire stjerner, og hvis den er blevet passet med undervognsbehandling, så har man bil i mange år.

• #7   11. nov 2008 Pladesmed lærlingen P ---> Er det så nu jeg skal fortælle dig at flere af kia'erne kører med mazda motorer?

• #8   11. nov 2008 Hmm... Har også kigget lidt på en renault megane... Er det mere fornuftigt?

• #9   11. nov 2008 Hvad årgang er den accent? Hvis det er den gamle model skal den være meget velholdt for at jeg vil anbefale den, men hvis det er den nye model vil jeg klart anbefale den..

• #10   11. nov 2008 Det er en 2003'er kørt ca 60.000km og ligeledes i shumaen...

• #11   11. nov 2008 Nej for guds skyld ikke vælge en renault... De går i stykker så man skulle tro det var løgn... Har meget dårlige erfaringer med megane og laguna

• #12   11. nov 2008 ville vælge kia, har arbejdet på et kia værksted og der lavede vi flere hyndai end kia. det er en reel bil og der har aldrig været noget med dem. men ellers er en rio også et godt valg. mvh mark

• #13   11. nov 2008 Man skal ALDRIG stole på fransk.. Fransk er kun godt når det er med konen..

• #14   11. nov 2008 Hehe...

Men er en Kia ELLER en Hyundai så faktisk et reelt valf til en bil der ikke skal være for brian?

• #15   11. nov 2008 Hvis det skal være en bil i den størrelse så ville jeg nok kigge på en Carina E i stedet.. Den er lidt ældre, men til gengæld kører den bare bedre og den virker hvergang.

• #16   11. nov 2008 Jeg ville gå efter accenten så..

• #17   11. nov 2008 Okay. Så er det 2-1 til Hyundai. Andre der lige vil biddrage
    Stemme fra - Kasper Gejl, Mark I, Mike F

• #18   11. nov 2008 Man skal ALDRIG stole på fransk.. Fransk er kun godt når det er med konen..

Ja hold dig fra de 3 f'er Ford, Fiat og Franske.

Kigger man listen af mine tidligere biler .. puuuha ja så har jeg haft lige så mange franske som Honda'er .. Men ok første gang fransk var en fejl ... anden gang endnu en fejl ... 3. gang ja der er ingen undskyldning andet end at det var et impulskøb *GG*

• #19   11. nov 2008 Fuck nogle tåger der der her inde.. Manden spørger jo om to biler for fanden..

Begge er to slid stærke biler.. Selfølgelig er de ikke rafineret som andre biler fra samme årgang. Men teknikken i den er godt gennemprøvet japans teknik, så det virker.. Er de rust beskyttet, er der heller ingen fejl der. Og så har du bil i mange år..

Personligt ville jeg vælge KIA.. Er ikke til Hyundai.

Sådan en Shuma har jeg set flere eksempler på at de bare køre og køre.. Der er sjældent fejl på dem..

Vælg du KIA'en... Som tidligere nævt er det ikke verdens smukkeste bil. Men den virker...

• #20   11. nov 2008 FUCK MAN, 2-2 nu sidder jeg for alvor fast, hehe.

Personligt hælder jeg også mere til KIA'en. Men det der står nogle steder med dens "upræcise" gearkasse. hvad er det?

• #21   11. nov 2008 "Aldrig stole på fransk"
    "Fransk er lort med mindre det er i sengen"
    "Japansk er det bedste. Jeg EEEELSKER nemlig rust"
    "Tysk er BARE fejlfrit...Har jeg fået at vide"

Det er lidt ligesom EDC reklamerne. De primitive folk opfinder en masse myter smiley

• #22   11. nov 2008 Accent

• #23   11. nov 2008 en cykel har mere køre komfort end de 2 mærker du nævner.. køb en vag bil, det er som at have penge i banken, næsten helt sikkert

• #24   11. nov 2008 LOL

• #25   11. nov 2008 KIA er ejet af Hyundai.

Nu har jeg været arbejdet med kia og dele står der hyundai på

så uanset hvad du vælger af de to mærker er det samme crap du får.
    Det ikke fordi jeg vil skyde dig i snæk eller noget men de er ikke særlige stabile biler og de koster rigtig mange penge i stumper og så synes jeg de ældre modeler har en kedelig kvailtet i kabinen.

Hvis du skulle købe en af de to mærke skulle det endte være hyundia I30 eller kia cee'den

men så nogle andre også siger så heller give lidt mere for et lidt mere anerkendt bil mærke især når vi snakker brugt vogn så det ikke blir skruen uden enden

• #26   11. nov 2008 ==MB== =S-SJ= ---> Kan ikke rigtigt følge dig der.. Sjældent fejl på en shuma? Arrr... Nu har jeg arbejdet med Kia de sidste 4 år og i mine øjne er shuma'en en af de værste biler de har lavet. Personligt ville jeg hellere have en gtx'er end en shuma2/sephia2.

Rasmus P ---> Upræcis gearkassen, ja det er som at røre i en spand grød.. Men det fungerer sådan set fint. Har ikke set mange defekte gearkasser på de biler.

• #27   11. nov 2008 der er godt nok mange klaphatte der ikke ved hvad de skriver om.Selvfølgelig får du en god bil i en accent og den har alt i udstyr som på de meget dyre tyske modeller.og sådan en Bmw spand eller en wv ruster da også når de ikke bliver behandlet,I usa er accenten virkelig populær da de unge vil have en bil der kører langt på litteren,og en der er driftsikker . så vælg accenten

• #28   11. nov 2008 en accent har vel ikke halvt så meget udstyr som en golf 2gti havde i 1987.. hold dig fra det koreanske.. det er virkelig at ramme bunden

• #29   11. nov 2008 Altså bilen skal køre 10.000km om året og skal kun bruges i to år... Hvorfor så købe en gammel bil der luger af mormor?

• #30   11. nov 2008 Og til jeg der snakker om mercere, bmw'er om vw. Find en anden tråd! Prøver at finde en stille og rolig bil jeg kan bruge til skole og arbejde...

• #31   11. nov 2008 * * come`n Getz Me * *

Alder 48 i følge din profil...

er du en eller anden bil ekspert der gøre dig hævet over alle andre siden du kommer med sådan en sætning.

"der er godt nok mange klaphatte der ikke ved hvad de skriver om"

Enig i ja alle biler ruster, nogle hurtiger end andre om dem der over øst på har med at være lidt hurtigere.

Hvis jeg var ansat hos endten hyundia eller kia vil jeg ønske at der var flere som købte disse biler så kom de altså hurtig ud af finas krisen.

Men ren økonomisk set over hele linjen med indkøb, tab af værdi og vedligeholdelse så ville jeg bestemt ikke have en have en kia eller hyundia.

Så er det for dyr en bil og holde kørerne og en Picanto der er brugt kan gå hen og blive et dyrt indkøb. De skifter nærmest motor på samle bånd da krumtapen knækker... Ja ja en ny motor koster 18.000 plus moms og tager en dag og skifte. altsammen koster.

Personligt mener jeg det er engang bunke jern på 4 hjul

• #32   11. nov 2008 Ja ja folk snakker om klaphatte osv... LOL

Hvad med at komme med konstruktiv kritik i stedet for jeres personlige indskrænkede meninger..

Hvis manden vil have en af de to biler så lad dog manden.. Det er oki biler til prisen (alder taget i betraktning) man får sku ikke mange andre biler i den årgang til prisen med mindre det skal være noget småt lort..

Og jer ander der snakker om Volvo Mercer og BMW... Selfølgelig er det fede biler.. Men det er prisen fandemer også.....

• #33   11. nov 2008 Jeg er en 1,90 høj, og mine kammerqater er lige så. Og stereo anlægger et kæmpe. Så det er derfor biler som golf og 206 er udelukket.

Og tak MB S-SJ, for en der REN faktisk forholder sig til netop MIN situstion smiley

• #34   11. nov 2008 Jamen selv tak du. og held og lykke med det... :o)

• #35   11. nov 2008 Forholder skam mig til din situation og prøver råde dig fra en frygtelig fejltagelse .. og det gælder dem begge !

Men vil man begå en dumhed kan hverken gud, fanden eller julemanden forhindre en.

Om det er en dumhed at købe en halvkineser kan du nok bedst selv svare på efter ejerskabet.

• #36   11. nov 2008 Jaja.. men når nu du taget ud og kigger på sådan en shuma så er der lige nogen generelle fejl du skal holde øje med. Mellempotter går i samlingen. Trækakslerne er som regel defekte, ryster når man accelererer. Håndbremse hænger ofte pga. skod system med håndbremse i kaliberen. Dårlige gummigenneføringer og lister ved baglygter og i bagagerum, har set flere med vand bagi. Stabilisatore går ofte, klonker eller knirker. Indsugningsslangen er af tvivlsom kvalitet og de revner med tiden. De originale tændkabler er ikke meget værd, læg mærke til udsætter og dårlig trækkraft.

Det er lige hva jeg kan komme i tanke om af typiske problemer på de biler. Der er sikkert mere.

• #37   11. nov 2008 Skidt... Men skal lige høre om det er dokumenteret...
    Der er trods alt ingen i verden der er dumme nok til at tænke : jeg vil lave en bil der med GARANRTI går i stykker...

Men jeg vil da printe din besked og tage det til mig smiley

Kommentér på:
KIA vs. Hyundai

Annonce