2. indbrud inden for 2 måneder {{forumTopicSubject}}
Jeg er snart træt af at leve i et samfund, hvor mange føler at de har ret til at stjæle og vandalisere andres ejendom.
I oktober blev min bil (en Polo fra 91) stjålet, vandaliseret og efterladt i Brøndby Strand. Bilen var (heldigvis) kaskoforsikret, så den røg på værksted og blev repareret for 15000 kr. Naturligvis er der en selvrisiko på sådan en forsikring - regningen for den forfaldt 1. december.
Gud hjælpe mig om så ikke da jeg kommer ned til bilen her i dag, d. 30. november, en dag før regningen på selvrisikoen forfalder til betaling, at den er brudt op og nogle )/&¤"#/() har forsøgt at stjæle den. Det har de ikke kunnet - jeg er begyndt at pille tændkablet ud af den - men de har så i stedet valgt at sparke rattet til ukendelighed og i processen har de fået ødelagt stilken til vinduesviskerne, så jeg nu kører i en bil som konstant har viskerne tændt.
Jeg spørger mig selv: Hvad skal det til for? Har sådan nogle idioter aldrig lært at kende forskel på dit og mit? Det er jo ikke fordi det er den fedeste stylede bil - det er en gammel grim Polo med standardudstyr overalt.
Frem for alt - hvad skal jeg gøre for at forhindre dem i at gå ind i min bil næste gang? Skal jeg smide en ratlås i den, og hjælper sådan en overhovedet? Hvad gør I andre for at forhindre at jeres før-elektronisk-startspærre-biler bliver stjålet?
sep 2003
Følger: 44 Følgere: 51 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 1.431
Jeg kender alt til det medind brud i bilen. Har haft det 4 gange nu. Det med at sætte alarm på den hjælper ikk, for de smadre stadig ruden/døren.Som sagt har jeg haft indbrud 4 gange og alle 4 gange er der smadret for mere end de har taget med... Sidst tog din en lader til min mobil og en halv ramme øl... Det er til at blive sindsyg af...
Hvis du vil sikre dig mod at de ta'r bilen, så køb et rat så du lyn hurtigt kan ta' af og ta' det med op i lejligheden.. Har jeg en makker der gør....
2. indbrud inden for 2 måneder