{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Gennerel spørgsmål til admins om advar {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at nogen af de mere dreven brugere kan svare på.

Når nu man har fået gentagene advarsler og varsel om frysning , hvor lang tid går der så før man bliver tilgivet ? eller går det kun én vej , og det er imod sletning af kontoen uden at man kan gøre det godt igen ?

Svar udbedes

Mvh
Torbjørn
som hænger i en tynd tråd inden for alle advarsler

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gennerel spørgsmål til admins om advar
  • #1   14. nov 2008 Stop med at gøre det du ikke må?

Bare en Idé

• #2   14. nov 2008 Det en bilrelateret side, så tror du skal nærlæse klippekortsordningen en gang til ;D
    Det ville da hvert fald bringe lidt uddannelse ind i det med de der advarsler hehe

Men ærlig talt så ved jeg det ikke. Held og lykke "reglbryder" smiley

• #3   14. nov 2008 jo , men nu har jeg lige fået en advarsel fordi jeg havde glemt at slette en gammel annonce, skal man så bare stoppe med at glemme ?

• #4   14. nov 2008 haha, hvad kan man gøre forkert?

Har et par gange fået slettet et indlæg pga mandschauvinistisks indhold, men har da aldrig fået en advarsel smiley

• #5   14. nov 2008 Nej det jo sådan som det er... men er enig med Christian G

Ellers skriv en pm til en Admin og sig du har sku lidt svært ved det... er sikker på de gerne vil give dig lidt "extra" viden omkring emnet smiley

• #6   14. nov 2008 nej , men feks må du ikke oprette den samme annonce 2 gange , og hvis du nu efter 1 mdr ikke får flere henvendelser på din annonce og så vil oprette den på ny , er det faktiskreglbrud .
    der står i reglerne at man ikke må slette en annonce , for derefter at oprette den igen efter kort tid , hvad defineres som kort tid ? 1 time , 1 dag ? en uge ?

• #7   14. nov 2008 jeg er jo ikke den eneste der får advarsler , så jeg er jo ikke den eneste der har svært ved at tolke reglerne korrekt , derfor dette emne , så kan man jo linke til det når folk søger svar , eller tilføje mine spørgsmål og svar inde under reglerne

• #8   14. nov 2008 Jeg ville sige et par uger... så må det vist være godt...

Kan bare ikke se hvorfor den skal slettes? også oprettes igen.

• #9   14. nov 2008 det skal den , for når folk sidder og kigger annoncer kigger de sjældent mere end en uges tid tilbage, du får aldrig nye henvendelser på en gammel annonce.

• #10   14. nov 2008 Arrh javel ja... Men vent et par uger... så har du dit på det rene vil jeg mene... smiley

• #11   14. nov 2008 jeg forstår ikke helt det der frysning sjov der???

Jeg blev frosset, da jeg havde oprettet et logment om at min bil var til salg. Og uha hvor var det da slemt, især når man på dagsbasis ser utallige der opretter sådanne logmenter, men opnår ikke frysning af det.

regler er vel til for alle? så skal de admins dælme også opretholde dem for alle.

• #12   14. nov 2008 Jeg synes det er træls, at man får en mail om at man er frosset.. men ingen begrundelsel.
    DET er sgu på børneniveau!

I folkeskolen:
    Hans: "Luk op!"
    Søren: "Næ! Du kommer ikke ind!"
    Hans: "Hvorfor?!"
    Søren: "Der er nogen der ikk' kan lide dig, så det må du bare ikke - basta!
    Hans: "Jamen, hvorfor!?"
    Søren: "Bare fordi..."

Giv os da for hulen en GRUND børnlille smiley

Jeg anede virkelig ikke hvorfor jeg var frosset, men øv bøv.

Men hvem bruger egentlig også dette site til biler? Det stoppede da i 2004? Jeg bruger dette site, når jeg keder mig. Så istedet for Youtube, så hopper jeg herind. Akkurat det samme, bare færre videoer smiley Men folk sviner hinanden lige så meget, som på Youtube.

• #13   14. nov 2008 Vil nu give Torbjørn ret i at de 30 Dage en Annonce skal køre , det er alt for lang tid...10dage ville være mere passende, så kunne man da i det mindste, få sin annonce frem til start HVER !=;ENDE DAG

• #14   14. nov 2008 Jeg synes også 30 dage er alt for længe, 10 dage er længe nok.
    Alene den 13/11-08 blev der lagt 17 sider ind med nye annoncer, Og hvis den så skulle kører i 30 dage ville den ende på omkring side 500, ren matematik. Det er da alt alt for vildt.

• #15   14. nov 2008 Torbjørn - Der er ikke nogen gylden regl for hvornår er man er sikker igen, men forstår slet ikke hvorfor du ikke bare læser reglerne og følger dem så er du helt ovre at skulle tænke på hvornår du ville ryge ud...

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_retningslinjer.asp

• #16   14. nov 2008 Helt ærligt det er da bare at søge efter den bil du skal bruge reservedele til så kommer det hele frem hvor svært kan det være, mine annoncer bliver gentaget hver 30. dag hvis det ikke er solgt,har iøvrigt ikke problemer med at komme af med dele så at man ligger langt nede på listen over annoncer har intet at sige.

haha jeg blev frosset i to timer da jeg kom til at skrive navn på en anden bilside så konkurence kan bagmændene bag bg i lide

• #17   14. nov 2008 Wai : jeg har læst reglerne og har da sluppet for at rende ind i problemer de første 5 år jeg har været herinde. men lige pluselig når først focus er rettet mod en , ja så går det altså kun én vej.
    Med fare for at få en advarsel for udhængning wai , du har dine solgte biler på din profil , bryder du ikke reglerne ved at have biler oprettet uden at eje dem ?
    Den eneste grud til at jeg tog emnet op var at jeg fik 2 og sidste advarsel for at have dobbeltpostet en annonce med ca en uges mellemrum, helt uden at lige tjekke logfiler for at se at jeg rent faktisk plejer at slette mine annoncer inden jeg opretter en ny ikke helt magen til . men ja det svipser en gang i mellem.
    Jeg klager som udgangspunkt ikke ret meget over div advarsler , men vil blot høre om jeg nu står et utilgiveligt sted og ved næste fejl(bevidst eller ubevidst) ryger ud ?

• #18   14. nov 2008 Ja Ford Brian , nu skal du jo så huske på feks at hvis man omsætter for mere end 50000,- om året så skal man momsregistreres , og dermed må det jo så betragtes som kommercielt salg hvis man indsætter annoncer for mere end det om året ?

• #19   14. nov 2008 Nej, bilerne må ikke være solgt den dag de bliver oprettet, reglerne siger intet om at man skal slette sine solgte biler...

Nu skriver du at du opretter en ny bagefter, hvorfor? Det er genpostning af annoncer og forbudt og resulterer i en advarsel/frysning/sletning, og viser jo du ikke har læst reglerne eller taget de advarsler du har fået til efterretning...

• #20   14. nov 2008 der står at man ikke må oprette enslydende annoncer og genoprette den samme annonce kort tid efter den er slettet , og spørger jeg hvad er definitionen på kort tid 1 time , 1 dag , 1 uge ?
    Jeg har læst reglerne og forsøger at "omgå" dem uden at komme i konflikt med reglerne. Forsøger at bevæge mig lige til grænsen/stregen , men uden at krydse den ? spørger til hvor den er , for der er åbenbart forskellig fortolkning af reglerne

• #21   14. nov 2008 Ja ligesom reglen om man skal eje bilen for at have den oprettet. Man ejer jo ikke de biler man har solgt, ergo har man brudt brugerbetingelserne ved at beholde den i profilen.

• #22   14. nov 2008 Torbjørn - Alm rimelig tid, man kan jo godt se at man har slettet annoncen for at oprette den igen vis den samme ting kommer til salg, lige efter man har trykket slet... Man sletter vel også kun sin annonce når varen er solgt eller man evt. har droppet at sælge den eller vælge at beholde den...

Munken - hvor finder du den regl?

• #23   14. nov 2008 Wai , sidst jeg havde den tur med en HA , begyndte jeg at sende en pb hver gang jeg rendte over dobbeltpost i marked osv , der blev jeg truet med at jeg blev frosset hvis jeg ikke lod være , da det blev betragtet som spam af Ha konto !!!!!
    Men jeg vil da gerne vide hvor man så skal sende dem hen ?

• #24   14. nov 2008 Send dem til den HAer som er online på det tidspunkt du finder den.
    Lidt grovt at sige du ville blive frosset, det burde man ikke skrive, men problemet ved at sende en masse til en HAer som ikke er online, er at der kan have været en anden HAer forbi og slette annoncen inden man kommer online, også står man med XXX antal PBer og skal kigge igennem til ingen verdens nytte, så brug dem som er online og brug også gerne udstemme funktionen så vi kan se hvilke bruger der er problemer med, også ud i fremtiden...

Kommentér på:
Gennerel spørgsmål til admins om advar

Annonce