{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon guide.. ??
  • #1   14. nov 2008 men så kan man jo linke......

• #2   14. nov 2008 det er bare ufatteligt, der er ca 5-10 indlæg om dagen om xenon der enten blinker, lyser svagt, mv..... er til at blive vanvittig af at kigge på de samme indlæg...

• #3   14. nov 2008 Rigtig fed ide

dui har lavet der mester .9 Go still:P

• #4   14. nov 2008 yes

• #5   14. nov 2008 Fin guide, men kondensatorerne er sat forkert!

• #6   15. nov 2008 ja men gider ikke tegne mere lige nu

• #7   15. nov 2008 så det må blive i morgen

• #8   15. nov 2008 Helt i orden.
    Men de skal sådan set blot sættes parallelt, istedet for i serie! Så får de den rigtige funktion.

Og en tilføjelse...Udover det, hvis kondensatorerne skal bruges som "udglatter" skal de altså have en forholdsvis stor størrelse!
    Nu er alt relativt, men "2 små kondensatorer" vil jeg personligt opfatte som afkobling-kondensator, og altså nogle der kapacitetsmæssigt er i nano/pico-området.
    Så for at kunne udglatte evt generator-dyk, skal der altså en forholdsvis stor kapacitet til!

• #9   15. nov 2008 ja ved det...

men det var heller ikke meningen kondensator skulle med på den tegning, har lavet en til canbus biler, hvor der er kondensator, og modstand sat sammen, og sat imellem.. er bare ikke kommet vidre med at få den op endnu.

• #10   15. nov 2008 syns det er fint at du gider bruge tiden på det.. men som der er skrevet længere oppe i indlægget, folk på BG lærer aldrig at søge på gamle indlæg inden de opretter deres egne.. og det er nok noget i stil med at man ikke gider læse de måske 20-50 svar som kunne have relevans for éns konkrete problematik..

hvis nu forummet var opbygget som mange gamle BB boards hvor administratore kunne lave stickey's så ville man kunne lave en stickey over de bedste "guides" "indkøbslister til tuning af diverse" eller hvad man nu ønskede... sådan er det bare ikke herinde...

bare se hvor mange annoncer der er dagligt på biler og andet guf, hvori folk skriver med både stort/småt, før/efter "INGEN BYT" "EJ INTERESSERET I BYTTE DA JEG HAR FUNDET ANDET"
    det bliver såmænd bare ignoreret da folk kun ser lige ud for deres egen næse, og ikke tager sig den tid at læse på annoncen før man "blander" sig.

• #11   15. nov 2008 Jeg kan kun give Patrick S ret i hvad han siger. Jeg var også træt af at støde på de samme spørgsmål om xenon herinde, så jeg startede en gruppe for at samle information og give råd/vejledning.

Men langt de færreste gider bruge søge funktionerne på sitet til noget, der er sikkert en eller anden derude der kommer et svar. Og så længe bilgalleri.dk ikke implementer en stickey funktion i de forskellige foru og gruipper, tror jeg det vil fortsætte som nu.

Kig gerne forbi xenon gruppen. Jeres viden og guides kan mange bruge!

Kommentér på:
xenon guide.. ??

Annonce