{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

FDM Testcenter skuffer ang. ventetid {{forumTopicSubject}}

Skal til at købe brugt bil privat, og ville derfor have en FDM brugtbilstest, således jeg får 6 mdr. garanti på bilen hos dem.
Ringer så til dem for at bestille tid, og så har de 1 måneds ventetid.
Synes ikke det er i orden at der er så lang ventetid på en købstest, da det jo er et tilbud til folk der allerede har fundet bilen, men så blot vil være sikker på den er i orden.
Kunne jo sagtens købe den, og så få lavet testen når der er tid, men så står man jo alligevel med et problem hvis der er en masse ting galt?
Bilen er nysynet og har fået service for 4000 km. siden - Hvad synes i? Skal jeg købe den nu, eller skal jeg vente en måned til vi kan få testen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FDM Testcenter skuffer ang. ventetid
  • #1   1. maj 2005 Jeg synes du skal købe den nu. Jeg mener ikke at du skal lade FDM forhindre dig i at købe en bil pga. deres ventetid.

Der er sikkert en anden løsning.

Hvilken bil er det egentlig vi snakker om her?

• #2   1. maj 2005 En Marea 2.0 HLX
    Den er rigtig fin og velholdt (selvf. med lidt småting udvendigt, men som er forholdsvis billigt at få lavet - den er jo trods alt 8 år gammel)
    Synes også at hvis den er nysynet og næsten lige har fået service, så kan der da næsten ikke være noget i vejen.

• #3   1. maj 2005 Jesper P
    hop ind på
    www.fiatklubdanmark.dk
    og i forumet og spørg om de ting ud er i tvivl om !
    for smiley det er gratis og du får svar på de ting du spørg om !

• #4   1. maj 2005 Er skam medlem af klubben. Var også på vej ind og oprette der.

• #5   1. maj 2005 Jesper ,
    oki er så ik medlem men der plejer at være nogen som ved det !
    men 100% ska du være sikker på at tandremen er skiftet smiley

• #6   1. maj 2005 at en bil er nysynet og næsten lige har fået lavet service er ikke enbetydende med at den er i top stand, desværre, som mekaniker har jeg desværre set en del nysynede biler, der burde har været skrottet for længe siden...
    Lav en aftale med din mekaniker om at få kontrolleret den igennem...

• #7   1. maj 2005 Jeg vil os sige, at du skal få en aftale med den mekaniker du plejer og bruge. om han lige vil gå den igennem sammen med dig.
    Så henter du bare bilen hvor du skal købe den. og kører forbi mekaniker for at få den op på liften. Det er sikrest. så kan du os selv se diverse ting.

• #8   1. maj 2005 Jesper>> Jeg er helt enig med René, få en uvildig og pålidelig mekker til at kigge den igennem for de mest gængse fejl på den model samt for rust o. lign og så køb eller drop den......FDM har op til flere gange været testet og efterprøvet og de overser ligeså mange fejl som en uerfaren mekker så jeg tror ikke du opnår ret meget ved at vente på FDM....desværre!

Mvh. Anders

• #9   1. maj 2005 Ved at vente på FDM får jeg jo fordelen ved 6 mdr. garantim hvilket jeg synes er rimeligt fordelagtigt.
    Men ved sgu ikke... Nu vil jeg lige sove på det til i morgen, og så ser jeg på det.
    Men tusind tak for alle svarene gutter.

Kommentér på:
FDM Testcenter skuffer ang. ventetid

Annonce