{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Bilsyn igen igen.. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Er lidt sløset mht syn af bilen..
Nu blev den kaldt til syn, blev kasseret pga. skævbremsning bagpå, dette er så lavet inden for de 33 dage man har til omsyn, jeg nåede så ikke at kører til omsyn, så derved skal jeg til helt nyt syn, i tilfælde af at de kassere den igen(de 33 dage er jo overskredet) får jeg så yderlige 33 dage at lave bilen i, eller napper de pladerne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsyn igen igen..
  • #1   20. nov 2008 Kør den tilbage i samme synshal som første gang, det kan jo være de kun gider tjekke bremserne så...

• #2   20. nov 2008 Tjaa, det kunne jeg evt gøre...

• #3   20. nov 2008 Synsmanden.. Hehe, det er jo lige det.. Men er det svaret på mit spørgsmål, får jeg yderlige 33 dage?

• #4   20. nov 2008 David N

Det er rent dovenskab et syn tager 20min og du bestiller tiden over nettet, det kan altså ikke gøres nemmere og hurtigere. Håber du får klippet pladerne smiley

• #5   20. nov 2008 Lasse.. Nu var det jo ikke kloge bemærkninger jeg efterlyste..

• #6   20. nov 2008 Hvis den bliver kassere igen når du skal til syn så har du 33 dage til at få lavet fejlen på bilen og så skal du bare betale en omsyn . . . . men hvis bilen er kommet over den synsdator hvor den skulle være synet så kan du godt få taget pladern selvom du har 33 dage

• #7   20. nov 2008 Tilbyd evt. i synshallen at betale der 450,-kr. og vis dem synsraporten, så går det nok, bare der ikke går hundrede af dage inden du gør det...

• #8   21. nov 2008 Den kloge SYNSMAND burde her komme med den korekte forklaring som er:

Bilen er af færdselsstyrelsen indkaldt til periodsk syn med goidkendelse på en bestemt dato som fremgår af indkaldelsen.

De 33 dage du får i sysnhallen er blot en frist udstykket af synshallen dog fastsat af færdselstyrelsen, til at få bilen repareret og igen fremstillet til omsyn. Dette er som bekendt billigere en et helt syn.

Det er datoen i indkaldelsen der gælder og færdselsstyrelsen er ikke tilfreds før bilen er godkendt.

Og nej man kan ikke bare skubbe og skubbe godkendelsen, pladerne blive hentet af Bent Betjent.

Hilsen Søren

Kommentér på:
Bilsyn igen igen..

Annonce