{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

ATT. BILGALLERI. {{forumTopicSubject}}

VIRKELIG VIRKELIG DÅRLIG POINTSYSTEM.

1.
Der findes lang langt flere end 20 biler her på galleriet som fortjener topbedømmelse. Hvorfor afskære muligheden for en fair bedømmelse.??

2.
At man ikke skulle kunne gi et 1 tal mere holder jo egentlig ikke. Mange vil stadig brokke sig over den laveste bedømmelse, hvis de får sådan en tildelt. Da den stadig vil trække gennemsnitte hårdt ned.

3.
Når man kun har 20 top bedømmelser at gøre godt med, betyder det at langt de fleste virkelig lækre biler vil få bedømmelsen "høj" da man jo typisk ikke har flere top bedømmelser tilbage.
Det betyder så at de biler som er over middel, i realiteten kun kan få bedømmelsen middel. Ikke særlig fair. Og ballade vil det også gi.

4.
Sidst men ikke mindst.
Det er alt for lille en skala at bedømme efter.
I realiteten kun 3 muligheder. Igen grundet at de højeste bedømmelse hurtigt bliver brugt op.

Slet de fordømte bedømmelser, eller indfør 10 point systemet igen. Der var det muligt at gi en bedømmelse som virkelig matchede bilen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATT. BILGALLERI.
  • #1   3. maj 2005 tror ikke du skal regne med en store respons der.... man kan jo bare flytte rundt på de store karaktere hvis der kommer en federe bil forbi...

  • #2   3. maj 2005 Kurt:

    1: Måske, men før fik alle jo 7 som "venne gave" så¨nej dette skal ikke ændres.

    2. Hvad mener du ? nu hedder den jo bare kedelig, og det må folk så tage til efterretning.. Det da væsenligt bedre at få den laveste karakter af 4 mulige end af 7.

    3. Det jo det samme som 1 med ja.. igen sådan må det være når folk ikke kan styre det.

    4. Du må være nye her siden du ikke kan se at det er det bedste vi har haft.


  • #3   3. maj 2005 Iøvrigt kunne du lige tage nogle ordenlige billeder.. Ligner jo nogle indscannede 70'er billeder.

  • #4   3. maj 2005 Faktisk giver din 2. slet ingen mening... er et 1 tal bedre end lav ?....

  • #5   3. maj 2005 syntes systemet virker fint, men der er en MEGET begrændset mulighed for at give en fair stemme til de rigtig flotte biler.
    Så skulle det måske være at man kunne tjene mulighed for at stemme "Ekstra højt" ved at vinde udfordringer, som man kan vinde velkomst point man kan give videre..


  • #6   3. maj 2005 Ny er jeg somånd ikke, jeg har været her siden 10 point systemet.

    Men for lige at understrege min pointe..

    Vi er enige om at man hurtigt får brugt de 20 topbedømmesler, og man render jo ikke og tager sine bedømmelser væk igen, så giver det jo ingen mening at gi dem i første omgang
    99 ud af 100 biler er over gennemsnittet. Og eftersom man så ikke har flere topbedømmelser.
    Vil resten så automatomatisk få tildelt en høj ,(5), bedømmelse.
    Ikke særligt fair, eller varierende efter min mening.


  • #8   3. maj 2005 Kurt: Har du glemt venne 7 tallerne ?... Det holder bare ikke... end of story..

  • #9   3. maj 2005 Jacob har du ikke andet at lave end kritisere folks billede udvalg. Kan se du er en flittig "politimand"

    Og den laveste bedømmelse er nu engang den laveste.
    Om den så hedder: 1, lav, eller kedelig.
    Den vil stadig trække gennemsnittet ned.
    Hvilket i øvrigt egentlig er fair nok, det må folk jo accepterer.
    At kalde den alt andet, er jo bare en illusion.


  • #10   3. maj 2005 Lige meget hvad, kan man aldrig komme til at regne med point systemet.
    Så alle de forkvaklede forsøg på at ændre dem, gør ingen forskel.
    Det er altid de samme biler som ligger i toppen, UANSET hvilket pointsystem vi har haft.
    Det er desværre et faktum.

    Så derfor kan vi lige så godt ha det oprindelige 10 p. system.

    Det er alt alt for smalt, som det er nu.


  • #11   3. maj 2005 ok, så længe der stadig er max 20 7 taller... Politibetjent ? Kom med et par eks: tak... Ellers er det jo bare tom snak..

  • #12   3. maj 2005 why cant we all just get along he he he he....

  • #13   3. maj 2005 God point'e Allan.
    Der var heller ikke for at komme i krig med samtlige her på Galleriet.
    Blot et opråb til Bilgalleri.


  • #14   3. maj 2005 Faktisk ret tankevækkende.
    Ja det er stor set de samme biler som ligger i toppen, uanset hvilket system der har været. Også selvom man kigger lidt på de enkelte bil mærker..


  • #15   3. maj 2005 en point skala med et trin må jo så være løsningen. Man kan ikke smide et lavt point fordi man bliver kritiseret og man kan ikke give venne point - hvis du giver mig et giver jeg dig et retur - og foresten hvordan kan 99 ud af 100 ligge over gennemsnittet den sidste må satan ederme være grim hvis den skal kunne trække 99 biler ned til gennemsnittet

  • #16   3. maj 2005 Steen....
    ØHHHHH...??????

    Men jeg vil give Kurt ret. Det er fuldstændig lige hvilket system vi har, resultatet er det samme.
    Ingen point system, eller det gamle 10p retur..

    Ingen andre steder hvor der gives bedømmelser, opererer man med så snævert et system.


  • #17   3. maj 2005 det er perfekt nu.

Kommentér på:
ATT. BILGALLERI.

Annonce