Efterlysning - indbrud i kælderrum! {{forumTopicSubject}}
Hej gutter!
Jeg bor i lejligheds-kompleks og en af mine naboer kom lige og spurgte, om jeg havde været nede i kælderen for nyligt - ALLE døre dernede havde nemlig været brudt op, en af vores andre naboer havde opdaget det og lukket dem alle igen!
Jeg har ikke FULDT overblik over, hvad jeg mangler, men min gamle cykel er stjålet (den skal I ikke bekymre Jer om) og nu kommer det, I skal bekymre Jer om på mine vegne! ;o)
Hvis I hører om nogen, der har 1 stk. original typeR sæde til en Civic 01-05 model til salg, så kontakt ENDELIG mig!
Jeg havde selvfølgelig to (1 til fører og 1 til passager) stående, men de har kun taget det ene (jeg mener, det er passagersædet), så det er kun det ene, de kan sætte til salg.
Sædet står 100% som nyt, så der er "desværre" ingen skader eller noget, der kan kendetegne, at det er mit sæde!
Jeg kan kontaktes på flere måder:
E-Mail (pri): dj-plexi@privat.dk
E-Mail (sek): dj-plexi@gmail.com
Tlf.: 75 32 06 02
Mob.: 40 89 59 58
Jeg håber på at høre fra nogen af Jer, da sæderne jo er ret specielle!
På forhånd tak,
<b>Plexi</b>
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
sep 2002
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 46 Svar: 791
Tjah, det KUNNE jeg jo, men jeg tror bare, der er noget selvrisiko på indboforsikringen, og det gider jeg næsten ikke for en 15 år gammel cykel, der næsten ikke kunne mere...
<b>Plexi</b>
aug 2004
Følger: 71 Følgere: 67 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 474
plexi- det kan være du er heldig at din indbo dækker dit tab hvis rummet var låst forsvarligt af. s bare fat i forsikringen
sep 2002
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 46 Svar: 791
Yes, I know... ;o)
Jeg skal bare lige have noget andet overstået først, som optager tankerne i mit hoved!
<b>Plexi</b>
Efterlysning - indbrud i kælderrum!