806 visninger
|
Oprettet:
hvornår skal en bil afvises {{forumTopicSubject}}
jeg har nu for 7 gang idag prøvet at få min nye bil ind. samtidig med at jeg skulle have den ind første gang, blev den sat til salg, men jeg har ikk skrevet tilsalg i profilen på bilen, og heller ikk anden reklame for nogen.
hvornår har folk herinde ret til at afvise en bil fra at komme ind, det er vel et galleri for biler, er det ikk??+
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.673
Ej har oprette 5 biler i min tid...og ikke én af dem er blevet afvist...og 2 af dem var helt standard kedelige biler...
Så bare smæk 20 gode billeder ind og tilhørende tekst....så er den hjemme
maj 2004
Følger: 61 Følgere: 62 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 183
jan 2006
Nej selvfølgelig ikk....det var jo ironisk...hvis du læser igen skrev jeg HAHA bagefter...
aug 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 767
jan 2006
maj 2004
jeg ved godt at jeg skrev det først, men jeg rettede det med det samme, men der var stadig nogen som havde et problem med det, og det syns jeg sku ikk er for smart
maj 2004
husk på at dette er et galleri for biler man har, og jeg HAR FAKTISK TO BILER PT!!!!!!
aug 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 767
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 867
Selv om der ingen steder i reglementet står, at biler ikke må være til salg ved oprettelsen, kunne det aldrig falde mig ind at give en indstemme til en bil der er til salg i markedet.
Her er jeg helt enig med Michael L
At der så er nogle brugere der kalder det for at oprette egne regler - ja for min skyld gerne.
Der må jo være en grund til at man har designet siden på en sådan måde, at der er mulighed for at godkende eller afvise biler når der søges optagelse på BG.
Ellers kunne man jo bare have en eller anden "abe" til at sidde her på BG og kontrollere at de generelle krav til oprettelse er opfyldt (Min. 5 billeder, ikke oprettet som salgsannonce, brugerens egen bil osv...). Men nej.... man har lavet et stemmesystem og derfor mener jeg det er ok at afvise biler der er til salg.
Grundlæggende mener jeg at alt under 8-10 billeder (af en vis kvalitet) er nødvendigt, lige som brugeren må have gjort bare et minimum af anstrengelser for at finde ud af oplysninger omkring sin bil. Dermed ikke sagt at der skal skrives en hel roman - men enhver amøbe kan gå ud og se på sin bil hvilke dæk, og fælge man har på - ligesom det ikke er svært at finde yderligere oplysninger omkring motor osv. på f.eks. www.bilmodel.dk
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 867
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 180
Citat fra dig : men jeg har ikk skrevet tilsalg i profilen på bilen
Jo det var lige det du gjorde derfor blev den jo afvist
hvornår skal en bil afvises