{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg mellem to vinterdæk?
  • #1   3. dec 2008 Helt klart Dunlop, selvom Falken også prodcueres af dem, Falken er Dunlops budgetmærke

• #2   3. dec 2008 Kan ikke lige forklare dig hvorfor Falken er dyrere derinde, men på mit gamle arbejde fik vi ikke andet end dårlige erfaringer fra dem der har kørt på Falken dæk af alle typer

• #3   3. dec 2008 okay. ja og priserne stiger der inde lige for tiden for havde kigget på nogle goodyear ultra grip dæk til 1080 kr. i sidste uge. de koster så bare 1300+ nu

• #5   3. dec 2008 Goodyear UG7 er også skide godt dæk, bare ikke i den størrelse der. Hvis du skal have det bedste i den store størrelse der, så hedder det Michelin Pilot Alpin eller Continental WinterContact TS800

• #6   3. dec 2008 TASS . - Vil ellers mene, at en masse kunders erfaringer med samme ankepunkter (støj, dårlige bremseegenskaber og hurtigt slid) er nok til at jeg ikke vil anbefale et dæk til andre. Nu arbejde jeg også på et dækcenter i Whiskeybæltet, så det kan godt være folk er mere kræsne her, men alt i alt har jeg ikke et særlig godt indtryk af Falken, men Dunlop derimod er rigtig godt

• #7   3. dec 2008 ja men de dæk koster så os bare kassen. og gider jeg ik ofre med de få km jeg skal kører. og med den korte vinter vi har .

så hvad skal jeg ellers vælge. som er bare rimeligt i den størrelse

Kommentér på:
valg mellem to vinterdæk?

Annonce