øv og nedtur.. surt opstød. {{forumTopicSubject}}
Jeg harkørt min mitsubishi sigma ned til mitsubishi for at få skiftet en kilderem og tænderør og så haved den lidt start problemmer nogle gange som de skulle se på.
Jeg lørte så ned til mitsubishi bellahøj på frederikssunds vejen i kbh. i går aftes og da de så ikke kunne starte den med nøglen kl. 9 i morges lod de den stå til senere for der kom en anden kunde. da jeg så kom kl 15:00 for at hente bilen sage de den var løbet tør for strøm så de kunne ikke tænde denm jeg insistered så på at prøve at tænde den med en boster da jeg altid har kunne tænde min bil og da jeg så kom ud til bilen så jeg en eller anden idiot har kørt mit side spejl af og lå på min køler med ledninger og pis og lort. spurgte om de ikke kunne have skubet den ind i deres går eller noget nu de har brugt alt strømen på den, men de sagde det var min egen risiko at sætte den der. så i stedet for en regning på 1000kr skal jeg nu ligge 2300kr oven i for et nyt sidespejl plus montering omkring 3000kr plus det de skulle lave som så koster 1000kr +-.. Ville bare lige ud med det.
Syntes godt man kan sætte en sedel i ruden når man har kommet til at ramme en og jo jeg gør det selv for forsikringen skal nok klare det..
Men nu bliver bilen så laved efter at have talt med store ord over for chefen og får dog lidt rabat. håber vi så bare den kan køre imorgen..
Syntes bare det er dyrt at betale 3000kr oveni selv om jeg har pengne og ikke mærker det, men det er principed i at folk køre deres bil, men ikke tør at tage et ansvar.
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 1.937
okt 2004
Følger: 61 Følgere: 63 Biler: 6 Emner: 86 Svar: 1.984
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 303
feb 2003
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 6 Svar: 1.435
Men det var da en ærgelig omgang - og en ret kedelig service, fra deres side.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 309
øv og nedtur.. surt opstød.