{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon på pug 207
  • #1   5. dec 2008 hmm, de køre på meget højt volt, og de ledninger som går til pærene er dobble beskyttet og giver en del forstyrelser, men tror de snakker lidt for amatør agtigt, tror ik det det

• #2   5. dec 2008 Ja, det kan sagtens være derfor. Du har garanteret canbus kabler på, hvis du har eftermonteret xenon, og canbus systemet er det der styrer ALT elektronik i bilen, så ja det kan sagtens være derfor.

• #3   5. dec 2008 Det hedder altså cambus...

Spørgsmålet var: kan det virkelig passe man ikk kan montere xenon på en pug 207??? Åbenbart, eller også skal man bare have forstand på det, når man gør det.

Noget andet er, at man ikke må!!! Så pil det af igen, så fungerer bilen igen...!

• #4   5. dec 2008 Ja canbus/cambus whatever. Forskellen er den samme. Hovedsagen er at det godt kan være derfor. Og nu er PSA i forvejen ikke de stærkeste til at lave gode ledningsnet, så derfor synes jeg du skal pille det ud og køre tilbage til værkstedet

• #5   6. dec 2008 tak for hjælpen folkens. jeg håber virkelig det hjælper og pille det af. det bliver skiftet idag. når der bliver lyst.

så må man hellere lave anlæget i stedet for hvis man så kan det???

• #6   6. dec 2008 Cambus ........ Drukket af natpotten ? læs canbus canbus canbus canbus canbus canbus canbus canbus canbus

CAN Bus Description
    The Controller Area Network (CAN) specification defines the Data Link Layer, ISO 11898 defines the Physical Layer.

The CAN bus [CANbus] is a Balanced (differential) 2-wire interface running over either a Shielded Twisted Pair (STP), Un-shielded Twisted Pair (UTP), or Ribbon cable. Each node uses a Male 9-pin D connector. The Bit Encoding used is: Non Return to Zero (NRZ) encoding (with bit-stuffing) for data communication on a differential two wire bus. The use of NRZ encoding ensures compact messages with a minimum number of transitions and high resilience to external disturbance.

• #7   9. dec 2008 kan sagtens passe jeg kan heller ikk ha xenon på min pug 206 fra 03... styreboxen fuckede helt op så det kostede li 1000kr på værksted

• #8   9. dec 2008 Så ka´ I lære det, jer der monterer, eller prøver på at montere, ulovligt xenonlys!

Kommentér på:
xenon på pug 207

Annonce