1.557 visninger
|
Oprettet:
Ford reklamer studieretningsprojekt? {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg skal lave mit studieretningsprojekt på HH i dansk og afsætning.
Jeg har valgt Ford som mit firma, og skal derfor foretage en analyse af flere selvvalgte reklamer, det være sig både trykte eller/og reklamefilm fra ford.
Så jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer der kan komme i tanker om nogen Ford reklamer som jeg bør have med?
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 963
Nu er det ikke fra Ford, men i de 2 nye James Bond film er Ford med. Og det er en slags reklame for deres biler. Mondeoen og Kaen.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.532
http://www.youtube.com/watch?v=gLdcGSRHaaY
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 29
aug 2007
http://www.youtube.com/watch?v=3BQXD5Vf27U&feature=related
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.714
- respekt til dig hvis du kan få en fyldestgørende opgave ud af det, Specielt når du ikke har lavet nogen research på forhånd af hvilke reklamer som du vil inddrage i din besvarelse af opgaven .
God fornøjelse med opgaven,
Mvh
Jakob (skrev SRP sidste år IT A - Afsætning A)
aug 2007
"Karakteriser virksomheden Ford og redgør for virksomhedebs målgruppe og positionering
Foretag en analyse af flere selvvalgte reklamer (reklamespots og/eller trykte reklamer) fra Ford. Kom herunder ind på virkemidler, målgruppe og gennemslagskraft.
Sammenlign de analyserede reklamer med henblik på en vurdering af reklamernes bidrag til virksomhedens positionering"
Ikke den tykkeste opgaveformulering jeg har set men heller ikke den tyndeste
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 2
min formulering lyder således der ønskes en kort historisk beskrivelse af bilfabrikken ford.
desuden ønskes på baggrund af selvvalgt materiale en analyse af fords kampagnefremstød i danmark...
Ford reklamer studieretningsprojekt?