{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Hold nu K . . . med de Bytte priser {{forumTopicSubject}}

Man bliver så træt af den useriøsitet

F.eks.

Pris 50.000,-
Byttepris 70.000,- øhh hvaad

eller

pris 80.000,-
byttepris 85-90.000,-

Stop nu altså

Jeg skulle bytte med en endgang hvor begge vores biler deriøst stod til 40.000,- jeg skulle bare have en st.car og han ville have 15kg oveni fordi det var hans byttepris
og det var den IKKE værd

er det bare mig eller er det bare for latterligt og USERIØST


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold nu K . . . med de Bytte priser
  • #1   11. dec 2008 Helt enig syntes også det er lidt useriøst. Men det er der sku snart så meget der er herinde smiley

  • #2   11. dec 2008 det latterligt

  • #3   11. dec 2008 Folk må forlange lige præcis hvad de vil når de handler...

  • #5   11. dec 2008 Synes men skulle fryses hvis der indgår "Byttepris" i ens annonce

  • #6   11. dec 2008 Jeg er ligeglad grunden til en ekstra høj byttepris er jo at man egentlig ikke gider have et eller andet l... i bytte og er prisen for høj må man jo bare finde en anden bil.

  • #7   11. dec 2008 Hvis nu alle bare var ærlige med deres priser, var det bedere

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #8   11. dec 2008 Det må da være op til sælgeren om han vil skrive det eller ej :S
    Og det er da osse 100% op til køberen om han vil gi den skyhøje pris som 95% sætter herinde ?


  • #9   11. dec 2008 Champen: Hørt hørt, det er dybt latterligt.

    Mvh
    Rune


  • #10   11. dec 2008 Det væreste er da når de skriver, at de gerne vil bytte med den og den bil, og så står der til sidste at bytteprisen er 30.000 dyrer end salgspris... Det giver da overHOVEDET ingen mening...

  • #11   11. dec 2008 Jeg er røve ligeglad, er deres byttepris 10k over, er min da også det... Jeg skal jo også bytte smiley

  • #12   11. dec 2008 Det er da klart at bytteprisen er sat højere, set nu at man bytter sig til en vogn man intet har at bruge til, eller man allerede har fundet et andet køretøj, så er der jo ingen ide i at bytte væk, men det fatter 80% af brugerne herinde, de tror nemlig de kan bytte deres gamle l*rt til hva som helst, selv en dyrere bil..!

    Skulle jeg arbejde i at få endnu en bil solgt, skulle der satme også være lidt fortjeneste på det!


  • #13   11. dec 2008 Mange tror at deres biler er belagt med Guld smiley



  • #14   11. dec 2008 hvor mange af de her emner skal der oprettes om dagen?

  • #15   11. dec 2008 Det er private der har overtaget forhandlernes annoncer herinde og andre steder, folk der bruger den måde at handle på og argumentere på er total useriøse.
    mener nu generelt at forlks priser på deres gamle biler er helt hen i vejret, og der må være fordi at folk bare IKKE ønsker at sælge deres bil eller at de selv er blever røvrendt da de købte deres bil i tidernes morgen, og nu håber på at der er en der er ligeså dumme som dem selv til at handle bil
    Tag bare dem der sælger deres Golf 2ér uden syn eller plader og med defekter, sænkning ulovlige lygter osv.
    Jeg har købe sådanne i original stand, med plader, godt kørende og ret pæne. dem vil jeg max give 3 kg. for når jeg skal renovere dem, men dem man ser flest af koster mellem 6 0g 12 kg. usynet og med plader og samtidigt ødelagt det sikkerhedsmæssige, disse biler kan kun være skrotværdi værd minus en plovmand, da de ellers er usælgelige til renoveringspris....

    Latterlige høje priser og byttepriser....;-(


  • #16   11. dec 2008 Syntes såmænd det er i orden bytteprisen er sat højere, hvis sælger ikke er interesseret i at bytte, men kun sælge, tilgengæld er det pisse irriterende når folk skriver tydeligt at de ikke er interesseret i at bytte, men så er der sgu alligevel 5 der skriver nedenunder vil du bytte?




  • #17   11. dec 2008 Folk skriver sguda alligevel om de vil bytte, høj byttepris eller ej smiley

    Synes byttepris er noget fis... Man er jo ikke tvunget til at sige ja til en handel, hvis man godt kan se at det man får fat i, er svært af afsætte.


  • #18   11. dec 2008 syntes det er fint at folk gør det det holder da nogle af de useriøse væk fra annoncerne og hvis personen helst bare vil have penge i stedet for at bytte det er da fair nok

  • #19   11. dec 2008 Mike > Hvor svært er det så at skrive "INGEN BYTTE", og bare slette forslag omkring at bytte, hvis man ikke vil have det?

    Jeg har før byttet med nogen der i første omgang havde skrevet "INGEN BYTTE" smiley


  • #20   11. dec 2008 Martin K
    Om priserne er for høje eller ikke ...det er jo op til sælger at bestemme og køber at afgøre... feks din egen New Beetle koster i tyskland mellem 45 og 55kg for en med samme udstyr og km ville du betale ca.15-20kg for at få kørt en bil til dk ?? Men det er der sikkert nogen der vil og så er
    din bil jo solgt, men lad nu være med at være efter folk, ang hvad de må forlange for deres bil...hvad må jeg efter din mening forlange for min når den skal sættes til salg om en måneds-tid bygge-pris når den er færdig med det sidste ca. 500kg +


  • #21   11. dec 2008 hehe... jamen da han skulle have 15K mere i bytte pris skulle du vel også... så er i på samme pungt igen....

  • #22   11. dec 2008 Dannie M

    Byttepris er da latterilgt, kan du ikke se det, at prisen ændre sig til et højere fordi at der er i bytte, og det er da en variabel pris det lige pludseligt bliver til, man må sgu da sætte sig en pris, punktum færdig...
    Dit argument holder da ikke en meter, og hvad man bruger at gejl og renovering på en bil kan du da ikke sælge en bil på med mindre køber er dum som en dør eller bare under 22 år.
    Man kan da ikke prissætte en bil på dine vilkår, den skal da følge markedsprisen hvis du gerne vil have den solgt, og så er dine udgifter og andres udgifter da ligegyldige.
    En bil fra tyskland bliver da ikke mere værd end en tilsvarende i danmark, med mindre den evt. er gammel så den danske variant er rustet væk, så derfor er det da en utilsigtet argument at komme med på nyere biler....
    Man skal sætte en pris, og den kan man forhandle ned fra ALDRIG OP, så vil man da være idiot og tro man kan slæge den, men du skriver jo også at der er sælgers og købers ret, men bare træls at vi andre skal sidde og gå de lamme annincer igennem...


  • #23   11. dec 2008 At bytte i det hele taget. Er latterligt

  • #24   11. dec 2008 Jeg skrev for det første intet om det bytteri og forskællige priser for det er jeg sgu selv træt af...ligesom at sælger ikke vil skrive en pris...det gør nemlig annoncerne lange...og til sidst nu har jeg været sælger i over 25år og du skal jo have noget tilsvarende for at kunne sætte hvad du kalder markedsprisen "det er kun Bilka og Føtex " der stadig bruger det til at vise hvad "MAN SPARER" Det vil sige at hvis man bygger en bil og bruger 250.oookr på den ja det er bare ærgeligt sonny boy. du kan få det samme for den som den min mor har...nej der er du vist helt afdsporet...se lige priserne på alle de styling biler der er til salg her og andre steder..

  • #25   11. dec 2008 folk tror jo de kan få guld for deres biler i byttehandler... alle siger jo "min bil er 100 millioner værd mindst" så jeg kan sagtens forstå dem der siger byttepris.. men synes slet ikke man kan snakke om priser når det er bytte, så burde man ikke gøre det før man stod overfor hinanden...

  • #26   11. dec 2008 Det er lidt voldsom når begge biler ligger i samme pris lag også forlange 10000 mere i bytte pris. Der er jo ingen forhandler garanti for de 10000

  • #27   11. dec 2008 Dannie M

    Ja til salg her og andre steder, med hensyn til styling, men jeg skrev jo også at styling ikke øger værdien men mindsker den, den viser til at bilen ar blevet skamkørt, og at der er en ung der har haft den, og sådan er folks tankegang generelt, derfor bliver bilen ikke mere værd, men måske nemmere at sælge til lidt over normalpris på en standart, men en større værdiforøgelse skal man næppe regne med, jeg har også lang erfaring og har hørt disse argumenter til døde, så man skal være mere end heldig end at tjene alt hvad man har ofret på at renovere en bil, især en klassink bil, og det bør man kun gøre for at beholde den selv, men det skal da ikke være usagt at der er nogle der godt vil betale for gejl osv. men det bliver ihverfald ikke for at sælge videre.
    Ja vi kan blive ved, men en bilforhandler sætter jo ligesom alle andre prisen højere end det han vil gå ned til, enten giver han mere for din gamle bil end du havde regnet med, ellers giver han dig et afslag på den du vil købe, og der er kun en der bliver snydt og det er altid køberen, men her er bytteprisen bare en skjult kartoffel, og det er indberegnegen i handelsprisen, alt andet er da idiotisk at overfør til et privatsalg uden garanti og reklamation...

    Fup priser er det, ikke andet....


  • #28   11. dec 2008 folk her inde tror deres ting er guld værd. Det er det BARE IKKE!!

  • #29   11. dec 2008 hvis nu folk hellere vil have kontanter er det vek fair nok de sætter den dyre hvis det er som bytte

    og du kunne jo bare købe en anden bil hvor svært kan det være


  • #30   11. dec 2008 Dan M

    evt. købere må da gerne tænke at min bil er fuldstændig skamkørt fordi den er geilet

    jeg ved den ikke er det og hvis de siger fra på det grundlag så kan det vel også være lige meget hehe


  • #31   11. dec 2008 Ham der har grisen bestemmer prisen?
    Om den så er højt sat eller ej. Så kan man bare lade være med at købe den. Længere er den ikke.


  • #32   11. dec 2008 Det er da seriøst nok, bytter man f.eks itl anden bil er man nok mest intersseret i at sælge lortet vidre og man gider da ikke miste penge på det. så derfor en bytte pris.

    hvis du synes det er så latterligt og useriøst så gå vidre til næste annonce, så svært at det vel heller ikke.


  • #33   11. dec 2008 Der er delte meninger, og det er osse ok

    Men som i læser øverst, skal han jo ikke forlange 15kg oveni når bilerne er lige meget værd efter makeds priser

    og så synes jeg det er mere op til sælger at sige nej til en bytte handel en det er for køber, fordi det bliver bare så useriøst når bilen stå til 50k og byttepris 60k, alle med en sund fonuft tænker: Hvad sker der her


Kommentér på:
Hold nu K . . . med de Bytte priser

Annonce