Råd og vejledning vedr. Toyota Avensis {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen! jeg vil ha en ny bil! min Opel Ascona fra '87 kan ikke blive ved... snøft... hehe
Så skal lige høre. Har kigget på en Toyota Avensis Luna 1.6 5d. Til salg hos forhandler. 70.000kr. kørt 195.000km. ALT service er overholdt og har checket det servicebogen. Den er undervognsbehandlet og hulrumsbehandlet.
Ingen mærkbar rust eller mangler/underligheder nogen steder. Der er slet ikke noget at se. jeg har set på bilen selv. jeg ved ikke meget om biler men hørte mig til hvad man skulle se efter. Under skærme, ved døre, i motorrummet, undervogn osv.
Kan det passe til den pris? eller er det noget mistænksomt jeg skal være opmærksom på? har læst at folk køber de større toyotaer lige for tiden. Yaris fx. og noget med "finanskrisen" alle snakker om. Kan det være med til at den ikke er blevet solgt? kun været en ejer før. ikke ryger. Synes uden merpris dagen før jeg henter den hvis jeg køber den. Jeg kører ikke specielt vildt eller ræs eller noget. det er bare til mig og kæresten og på et tidspunkt også nogen unger. Der skal (måske) ikke styles noget på den. hvordan er den egentlig til det? og hvordan med anlæg bagi? hvordan at trække kabler i? og alt det der...
Håber i har nogen gode råd. og overlever at læse igennem alt det her. Dem jeg har snakket med omkring mig siger det lyder fair nok. men ville lige forhøre mig på eksperternes samlingssted
Det er den her.
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Toyota-Avensis-1,6-Luna-5d_ID572500954.htm
Håber linket virker.
Vi snakkes folkens!
Chris
feb 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 2 Emner: 167 Svar: 3.949
feb 2003
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 6 Svar: 1.435
www.toyotaextreme.dk
Prisen lyder lidt i overkanten i mine ører, men bilen er bundsolid. Du skriver den er undervognsbehandlet - så er der altså ikke meget at komme efter på sådan en!
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 100
regn med 14-16 kml .
bilen er måske lidt kedlig sammenlignet med andre mærker, men den køre bare og det er hver dag.....
Søren
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
Er der en speciel grund til at det skal være 5dørs?
En Avensis er en let bil at trække kabler i, og der er god plads til eks et 6.5" komposæt, hvis man vil have det.
Bagagerummet er fint til anlæg, og der er god plads.
aug 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
Grunden til 5dørs er jeg foretrækker 5dørs. det er så evigt meget lettere at komme til synes jeg. Vidste sgu ikke den var så stor da jeg var ude og se den! så det var jo en behagelig overraskelse.
#Dennis - Sorry man har allerede slutsedlen på handlen og henter den torsdag. den bliver synet idag onsdag
Råd og vejledning vedr. Toyota Avensis