{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

chok pris alligevel. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have skiftet min 6 tænderør og det er også fint, men ringed så ned til Mitsubishi for at høre hvad det koster at får dem til at skifte dem da de 3 bagereste ikke er lige til fordi der sider en indsugningsmanifold henover..

Her er prisen for udskiftning af 6 tænde rør på en mitsubishi sigma (og mener også det gælder galant v6.).

4500kr er prisen sygt.. Det er så bestlit tid for det skal jo gøres..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chok pris alligevel.
  • #1   21. dec 2008 Ja det koster jo at have en super bil

• #2   21. dec 2008 hvis man så skal have manifolden skruet af for og komme til så er det forstå¨rligt nok ogsådan nogle orginale tændrør er sikekrt osse halv dyre

• #3   21. dec 2008 jeg ville nu heller hygge mig med selv at gøre det en søndag...

4500 er total gal syntes jeg

• Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
    #5   21. dec 2008 Prøv at ringe til SMC: De tager en pris for at afmont tændrør og en pris for at mont tændrør. Og så er det lige meget hvor lang tid det tager.
    Mener det er 120,00 kr. pr. omgang.
    Og tændrør til min gamle Audi 200 TQ 20V kostede 280,00 kr. stk. + moms.

Godt man selv kan.

• #6   21. dec 2008 mitsubishi laver bilen for mig og har ikke noget imod at betale for det for som en anden også siger det mit valg at have den slags bil, men blev stadig lidt choked over prisen.. Bruger kun autoiseret værksted, men nok mere af en holdnings sag.

Kan godt selv lave det gider bare ikke..

• #7   25. dec 2008 Nåh ja, for autoriserede værksteder er nemlig meget bedre end de frie..

Eller ikke.

• #8   26. dec 2008 Jannick C:

Det er mere tanken om at der er nogen som vedmere ens bil istedet for om 7 biler og så kun meget lidt af dem alle sammen. Tanken om at der er en mekaniker som har udd. sig i mit bil mærke og ved en del om hvordan de er bygget op tiltaler mig.

Det er lidt lige som økologisk mad der støtter vi jo også tanken om dyrene leve godt selv om det meste mad smager lige så godt som det andet. Det samme gælder her at tanken om at jeg støtter folk som ved noget om min bil..

• #9   26. dec 2008 Jeg kan godt følge dig Tommy, men det er lidt at skyde sig selv i foden. De dygtigste mekanikere arbejder ikke ved autoriserede værksteder, men derimod på frie værksteder.

Nu vil jeg ikke gøre reklame for mit arbejde, men min chef er tidligere mitsubishi mekaniker, og han ved altså LANGT mere om de biler, end de gør ovre ved Carepoint/SMC.

Autoriserede værksteder laver også mindre, men for flere penge, når vi taler servicering af biler.

• #10   1. jan 2009 Kom forbi mit værksted, så laver jeg det sgu for en tussa... Det er totalt frækt med 4500... Der er garanteret gebyrer, miljøafgifter, klude og diverse pakninger (som du ikke behøver at skifte), som de vil hænge dig på + moms... Selve tændrørerne koster 3-400 kroner hvis man selv kan skaffe dem på nettet... Du kan spare 3 kilo.

Kommentér på:
chok pris alligevel.

Annonce