{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Latterlige bud {{forumTopicSubject}}

Jeg har i den seneste tid, oplevet flere og flere latterlige bud, når jeg har været inde og kigget på markedet heriden.

Enten kommer nogen med bud, der er så lave at sælgeren må føle sig virkelig til grin, ellers kommer de med til tider latterlige ting de vil bytte med, er det kun mig der har den følelse af at folk de ikke altid kan være lige seriøse herinde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latterlige bud
  • #1   23. dec 2008 Hvorfor er det egentlig ikke bare sådan, at dem som ønsker at sælge noget, skriver en pris. Eller måske bare et mindste bud. Så bliver de jo ikke såret.

• #2   23. dec 2008 det er dejligt at folk gider at bruge tid på at skrive i annoncerne, det er godt at se!

• #3   23. dec 2008 Folk er ikke seriøse. HAr prøvet det 1000000 gange når man skal sælge noget. HAr noget fine fælge som har en værdi af 53 tuisnd så er der flere som har skrevet at de vil give 3000 kr.. det er jo til grin når et dæk alene kostede 4 kilo..

• #4   23. dec 2008 nej,det er rigtin-men det er også pisse irreterende når folk skriver "byd"og så folk byder og sælger bliver fornærmet,han må sg da have en ide om hvad han vil sælge for

• #5   23. dec 2008 Hørt Christian F !!

Jeg er SÅ træt af de annoncer hvor sælger skriver "Kom med et bud".

Skriv dog en pris, eller skriv et start-beløb, og hvorlang tid annoncen vil køre.

• #6   23. dec 2008
    jl ! og X3M .
    Hvis der sælges noget hvor vi alle ved koster cirka 2000 kr hvorfor så komme med et bud på 100 kr. det giver ingen mening.

• #7   23. dec 2008 Den der har en vare må også have en ide om hvad han/hun vil have for den. Ellers sætter man da ikke noget til salg.

• #8   23. dec 2008 jamen folk er sku selv udenom det... hvorfor fanden kan folk ikke skrive en pris... og den eneste grund til de ikke skriver en pris er at de tror du kan få mere for tingen... DROP NU DE LORTE "GIV ET BUD" OG SKRIV EN PRIS ellers skal i fanme ikke brokke jer over folk skambyder....

der var lige dagens sure opstød fra mig..

• #9   23. dec 2008 hehe, hva skrev han?

• #10   23. dec 2008 Jo men når der står kom med et bud så regner man ikke med at folk kommer med virkelig dumme bud som er urealistiske. Man har jo også selv en ide som køber hvor meget tingende er værd, bare sådan nogen lunde.

• #11   23. dec 2008 Latterlige priser = latterlige bud................. Hvis nu folk satte prisen på f.eks deres bil realistisk i stedet for at tro at den er guld værd så vil mange slippe for "latterlige" bud....

• #12   23. dec 2008 Jeg bød da engang en mand på et stumpemarked en fuldstændig latterlig pris for 2 st. Hella 2000 lygter. Og jeg fik dem da med hjem. For 50 kr.
    Så hvorfor ikke prøve.

• #13   23. dec 2008 Og nu har jeg tit set på X2K UFO TIL SALG BYD BYD U annoncer, fordi jeg syns at han laver nogen fede biler og de har kostet kasen at får lavet og så vil han sælge dem til under det havle af det som det nu har kostet at får lavet så kommer der stadig folk som byder useriøst.. Det er ikke et gave bod det her.

• #14   23. dec 2008 Dez .: Det er princippet jeg hentyder til.

• #15   23. dec 2008 puha BDOG..... Glædelig Jul!

• #16   23. dec 2008 Elmir : HVis man tror at man kan få alle penge hjem igen på en bil der er gejlet så lver man vist i drømmeland.... Hvilket der åbenbart er mange i dette forum der gør

• #17   23. dec 2008 Jo jo men skal også være realistisk. Måske får man ikke alle penge som man har brugt skal jo heller ikke forære bilen væk eller noget andet.

• #18   23. dec 2008 Elmir : Nej det er der ikke nogen der siger at man skal, men prisen skal være fornuftig i forhold til prisen man kan finde en standart model til og hvad det koster at gejle den

• #19   23. dec 2008 JAmen hvis man syns at prisen er for høj så skal man selv går i gang med at lave det samme så får man et chok...

• #20   23. dec 2008 Det skal lige siges at der også er rigtig mange som forventer fulkdstændige fantasi priser. Bare fordi ens bil har 19" og sænkning betyder det ikke at den kan koste 20.000 mere end hos en forhandler hvor man får et halvt års garanti...

• #21   23. dec 2008 Ja det er vi helt enige i, og er enig i at der er mange latterlige bud. Men der er næsten mange urealistiske priser. Så det skal man bare lige sætte det op imod inden man sviner folk til i sin salgs annonce..!!

• #22   26. dec 2008 Det er vel altid et spørgsmål om udbud og efterspørgsel - længere er den ikke. Hvis man får nogle bud der er lave, så må man jo se om der kommer nogle der er bedre, ellers så er ens bil nok ikke mere værd i henhold til markedsprisen.

Hvis vi snakker marked, så vil der i 2009 komme et større udbud af biler til salg - i den lidt dyrere prisklasse. Dette gør sig gældende fordi, at der kommer et større udbud af biler. Bl.a. kommer der her i januar et større udbud fra leasingselskaberne som skal have solgt deres biler, som har kørt leasing perioden ud(og det er rigtigt mange biler). Endvidere kunne man forestille sig, at der kommer en ændret forbrugeradfærd her i 2008/2009/2010 hvor økonomien begynder at gå lidt ned. Herunder kan jeg nævne, at der vil være folk, som vil være nødsaget til, at sælge ders bil nummer to, eller måske den de har som bil nummer et. Dette bil give et større udbud og en prisnedgang i bilprisklasserne.

For at summere op, så vil priserne de næste år falde mere end normalt fordi vi er i en nedgangstid og vi har et stort udbud af biler. Det kunne tænkes, at man skulle handle til lildt lavere priser selvom man syntes buddet er latterligt - hvis man virkelig er interesseret i at sælge.

Og husk nu, at en ting er udbudspriser(som man f.eks. kan se hvad de andre står til salg til) og en anden ting er faktiske handelspriser.

Kommentér på:
Latterlige bud

Annonce