{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Efterlysning {{forumTopicSubject}}

Hej solgte en bil for 23 dage siden vil derfor høre om nogen har set den, snakket med politiet de siger jeg kan nappe pladerne efter som de står i mit navn.. nummer plade - YE 40 138, Honda Civic Sedan 1,5 LSi, Rød Bouedex Metal Ses på min profil.

Kende tegn, MDS højtalere i bagrude, rids samt bule under føresidespejl.

Da SKAT først har åbent igen den 3 Jan ville det værre en stor hjælp vis nogen sku have set den, da jeg muligvis har fået falske oplysninger af køberen samt set uægte legimitation.

Vis ingen ser dem blir den selvføli meldt hurtigt muligt håber lidt de kan tage den over tlf (SKAT) mellem jul og nytår.

På Forhånd tak...

Evt. nogen der ved om det er strafbart at melde en solgt bil stjålet, eftersom den står i mit navn og jeg stadig har kopi af bil + stel nummer samt den står i mit navn.... snakket med politiet de siger man ikek kan melde pladerne stjålne men vis det ikke er strafbart ku jeg godt finde på det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning
  • #1   23. dec 2008 Og ja burde nok ikke ha vøres så naiv så helst ingen dumme kommentare tak, sker ikke igen.

• #2   23. dec 2008 Hvor skulle han evt. bo henne? Og hvor er bilen solgt?

• #3   23. dec 2008 Lundtoftegade 51,2 - 4, 2200 København N, Bilen blev solgt i Roskilde

• #5   23. dec 2008 -//$todder -

Har udfyldt Blanket 21065 om tvangs afmelding af køretøjet, men kan først aflevere den d. 3-1-2009 da SKAT har lukket :S

• #6   23. dec 2008 hvis du har hans adresse hvorfor tager du så ikke hjem til ham og rykker pladerne af ?

• #7   23. dec 2008 Mark N - har allerede været på adressen for at se om jeg ku finde bilen uden held.... så nemmere sagt end gjort.

Men tro mig sker heller ikke Igen ! næste gang så det oppe hos SKAT og omreg. med det samme eller intet salg

• #8   23. dec 2008 er jeg heller ikke helt sikker på men... prøver at ringe på det nummer jeg har fundet på adressen sener så finder jeg ud af om det er uægte...

og jo 2 dage har betydning eftersom skat først båner igen d. 3 JAn 2009 dvs det så ligepludselig er 13 dage + de 21.... lovpligtige han har fået..

• #10   23. dec 2008 hmmm du kan ikke afmelde den før den 3.jan og han kan sku heller ikke omregge den før så... Så lad dog manden få chancen

• #11   23. dec 2008 Så er det første gang jeg har hørt at man gerne må lave selvtægt. De gange hvor jeg har solgt og personen ikke har omreg. så får jeg oplyst hver gang at jeg ikke må tag palderne selv da det er selvtægt men jeg skal udfylde en blanket med tekniks afmelding.

• #12   23. dec 2008 Bilen er den nye købers i og med de har underskrevet salgspapirene. Dvs hvis han går ud og henter bilen igen er det selvtægt, tyveri eller hvad du nu vil kalde det.

Hvis han derimod henter pladerne, som er hans indtil de er omregistreret på motorkontoret - Så er der intet ulovligt i det.

Har selv været ude i det samme. Og jo SKAT kan sagtens se det ca. 10min efter de er blevet omreg./afmeldt.

Og du vil selv få et brev i løbet af en uges tid om det afgift du skal have tilbage i tilfælde af dette.

• #13   23. dec 2008 Gjorde et samme på min storebrors gamle bmw, ham fjolset der købte den "glemte" at omreg. .. Jeg så bilen en dag til noget fest, og ups, så røg pladerne sku af bilen, sammen med en masse lak på forkofanger :b (pisset var sat på med rudelim) Haah

• #14   24. dec 2008 I realiteten har BDOG ret. Hvis man piller plader af en bil er man nødt til at røre bilen. og det er faktisk ulovligt at røre en andens mands bil. Eks. er en parkeringsvagt må ikke røre din bil for at give dig en bøde så de "slider" den ind mellem vinduesvisker og rude, uden kontakt. Rejser man sine vinduesvisker op når man går fra sin bil kan man i realiteten ikk få en bøde..

Så jeg vil nu også mene det er ulovligt at hente sine plader.
    Det man derimod bare skal gøre er at ringe til sin forsikring og motorkontoret og forklare dem hvad der er sket, så de er forberedt hvis nu der skulle komme en sag efter man har solgt og afmeldt bilen.. Har været ude for det her en million gange. Desværre også som skurken

Kommentér på:
Efterlysning

Annonce