{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Mangler beviser på Nummerplade bøde {{forumTopicSubject}}

Hey, fik en bøde for at min nr.plade ikke sat foran!! den sad i forruden. Er der nogen der har prøvet det samme! Har været inde og lede under udstyrsbekendtgørelsen og kan ikke finde,at der står noget om den skal være på kofangeren!!!! Kun lidt om nummerpade lys bagpå,ved bag nr. palde..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler beviser på Nummerplade bøde
  • #1   12. maj 2005 Så kan jeg næsten regne ud at det er lovkrav at der er synlig nummerplade både foran og bag på alle biler i DK??? Havde nemlig en diskution med en kammi om det den anden dag.

• #2   12. maj 2005 Nummerpladen er jo bare tættere på dit ansigt og derved bliver det nemmere for politiet at udstede en bøde, fotoet skal indeholde nummerplade og ansigt på samme billede, feks lastbiler er der for stor afstand i mellem ansigt og nummerplade

• #3   12. maj 2005 Sorry misforstod det med pladen som ikke var i forruden

• #4   12. maj 2005 Du kan forsøge og klage over bøden, men i størst delen af tilfælde får de medhold i retten!
    Men det er da ellers et forsøg værd og koster ikke noget!

• #5   12. maj 2005 jeg fik en advarsel for at køre med den foreste nummerplade i bagagerummet smiley

• #6   13. maj 2005 du kan vel sige at du var på vej til/fra værksted for at få den sat på igen eller et eller andet,,, vær dog lidt kreativ... du har ramt et dyr og pladen faldt af...

eller noget...

du kunne jo også bare acceptere at du har gjort noget der er imod dansk lovgivning og så betale for det...

mvh kevin

Kommentér på:
Mangler beviser på Nummerplade bøde

Annonce