{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

X5 {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg overvejer at købe en X5 - er der nogen der har erfaringer med denne model? Har set på en 3.0 steptronic fra 2001, som har kørt 87.000. Alle service overholdt. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på ved denne model? Har læst noget om bærearme osv., men dem skifter BMW gratis hvis alle service er overholdt.

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  X5
  • #1   25. dec 2008 Ok, den med at bmw betaler for bærearme hvis ellers service er overholdt.... det er ihvertfald løgn!!!

    Ellers en fin bil, check de foreste drivaksel machetter, de bagerste kugle bøs, bagbrosbøs og ellers generelt ophæng, styretøj og bremser.


  • #2   25. dec 2008 Nå okay, så blev jeg det klogere... smiley

    Hvordan med gearkassen? Skulle der være nogle problemer med den? Og steptronic er hvor man også selv kan skifte, ikke?


  • #3   25. dec 2008 Gearkasserne på V8 modellerne kan godt have lidt problemer med at holde, men ellers plejer de at klare det ret godt...

    Du kan slå gearstangen ud i steptronic, og så kan du give stangen et skub frem eller tilbage og så selv skifte gear op og ned.


  • #4   25. dec 2008 Jeg har selv en X5 fra 2004 hvis du er interesseret... tjek den under min profil..

Kommentér på:
X5

Annonce