{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Bil Alarm {{forumTopicSubject}}

nu sidder jeg inde og kigger på netter.. og så starter min bil alarm og fare ud for at se.. men ingen er der.. så går der en halv time ca så starter den sku igen.. og der er bare ingen står et sted hvor ingen rigtig kommer.

så er mit spg kan der være nogle andre ting der er galt.. lavt batteri på min fjernbetjening eller andre ting..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil Alarm
  • #1   3. jan 2009 den er måske for følsom?

• #2   3. jan 2009 den har bare aldrig startet uden der rigtig har været nogen ved den.. så forstår det bare ikke..

• #3   3. jan 2009 Kan være rigtig mange ting! Havde selv et problem med alarmen på min swift, den startede lige pludseligt, der var ingen sammenhæng, den kunne starte 4x på 30 min den ene dag og så slet ikke de 2 næste!
    Indtil en anden dag at noget andet elektronik i kabinen ikke virkede og jeg fandt ud af, at det skyldes en ledning til hornet der var gnavet delvist over, ved at have ligget og "kørt" opad noget metalisk og ledningen var derfor delvist afisoleret.
    Dette medførte, at når der indimellem kørte noget forbi bilen når den stod parkeret, som kunne få den til at bevæge sig en smule, ved rystelser/vibrationer, ja så gik den strømførende ledning ind og rørte ved stel. Dette udløste til at starte med blot alarmen, men endte med en del sprængte sikringer m.m.

Jeg siger bestemt ikke at det er noget i den stil der er galt, men blot for at illustrere, hvad der OGSÅ kunne være i vejen!

• #4   3. jan 2009 må bare ned og slå lyden fra.. så tager jeg den i morgen.. det bare røv.. gider ikke bøvle med sådan noget el..

• #6   4. jan 2009 Hvilken alarm er det? Og hvilke sensorer har den?

Kommentér på:
Bil Alarm

Annonce