548 visninger
|
Oprettet:
Bil Alarm {{forumTopicSubject}}
nu sidder jeg inde og kigger på netter.. og så starter min bil alarm og fare ud for at se.. men ingen er der.. så går der en halv time ca så starter den sku igen.. og der er bare ingen står et sted hvor ingen rigtig kommer.
så er mit spg kan der være nogle andre ting der er galt.. lavt batteri på min fjernbetjening eller andre ting..
dec 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 90
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 6 Emner: 36 Svar: 336
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Indtil en anden dag at noget andet elektronik i kabinen ikke virkede og jeg fandt ud af, at det skyldes en ledning til hornet der var gnavet delvist over, ved at have ligget og "kørt" opad noget metalisk og ledningen var derfor delvist afisoleret.
Dette medførte, at når der indimellem kørte noget forbi bilen når den stod parkeret, som kunne få den til at bevæge sig en smule, ved rystelser/vibrationer, ja så gik den strømførende ledning ind og rørte ved stel. Dette udløste til at starte med blot alarmen, men endte med en del sprængte sikringer m.m.
Jeg siger bestemt ikke at det er noget i den stil der er galt, men blot for at illustrere, hvad der OGSÅ kunne være i vejen!
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 6 Emner: 36 Svar: 336
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
Bil Alarm