{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

oki en anden måde at skrive det på. {{forumTopicSubject}}

Jeg måtte så ikke reklamere for vmax for siden her. Det var mere lidt info til os som elsker biler og træf, men søg goggel under vmax og ja se kan det være der noget som kan bruges der smiley

undskyld en ny tråd med det samme men det andet måtte jeg slette da det var en reklame.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oki en anden måde at skrive det på.
  • #1   4. jan 2009 Det er det her da også, det er da ligeså meget reklame ?

• #2   4. jan 2009 alle de satans regel ryttere der er herinde, babygalleri.dk skrid derind !

• #3   4. jan 2009 hov, nu reklamerede jeg for babygalleri ? åh åh !!!

• #4   4. jan 2009 Selvtægt er veltægt

• #5   4. jan 2009 Det er ikke raklame men en hjælp til dem som ikke ved hvornår der afholdes dhb. smiley

• #6   4. jan 2009 du skrev åbenlyst om konkurence før, ikke nu.

Det er da klart at du ikke måtte..

Du må squ heller ikke arbejde ved Toyota og sige at det er billigere henne ved automester.. ..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #7   4. jan 2009 men jeg må gerne linke til vmax fordii jeg ikke arbejder der?

http://vmax.dk/category/86

• #8   4. jan 2009 Dichael:

Jamen bilgalleri er jo bygget op omkring dhb og vmax. Det er jo ikke noget der bedere ind det andet. For mig er det et søster selskab hvor vmax bare er lidt mere hva skal man sige modent hvis man må sige det..

For at nævne det med Toyota så skal det lige siges at mange autoseret værksteder hvor man snakker med deres mekaniker råder en til at prøve noget som er billigere så som en plade smed hos peugeot hvor de selv forslog den gang jeg skule prøve at kigge rundt forskellige steder hos smede og høre om deres pris for de sagde selv at de syntes de selv var for dyre..

• #9   4. jan 2009 Tommy P - Så er de også forræddere.. ..

• #10   4. jan 2009 "Jamen bilgalleri er jo bygget op omkring dhb og vmax." haha du mener simpelthen bilgalleri kun er her fordi Vmax laver DHB? Det vil være det samme som at sige at VW er bygget op fordi michelin laver dæk...

Desuden er det pisse etisk forkert at reklame for en konkurrende side, man står heller ikke nede i kvickly ved æblerne og siger at faktas æbler smager bedre... Føj skammeligt...

• #11   4. jan 2009
    Mike - Zyrez :

Hvad er der så slemt ved at hjælpe andre?? Altså hvis det var dig som fik hjælp ja så er det helt iorden at skrive et ellr andet for det kommer jo dig til gode, men så snart du ikke kan bruge det så er du på så skal det bare stoppes for hvad bilder jeg mig ind og hjælpe andre ind dig.. ha ha..

Der er regler for alt og nogle af dem må man prøve at bryde på en letsindig måde.

Jeg håber så at der er andre som kunne bruge det til noget af dem som ikke viste det, men gerne ville vide det.. smiley

• #12   4. jan 2009 Who Am I ?

Oki jamen det gør jeg da hvis æblerne ikke er gode..

I den verden vi lever i nu så handler det om at få konkurrence for forøger kvaliteten hos de forskelige steder eller måske vare udvalget. Vi er ikke forligted til skulle købe en ting når varen et andet sted er bedere.

Nej siger ikke det kun er bygget op omkring dhb og vmax, men siger bare at der er meget fokus på det her inde så hvorfor skulle de folk som har det i fokus ikke få hjælp til at komme tættere på det de kan lide??.

Kan ikke se det er problem at hjælpe de folk som har den samme interesse som mig for vi er jo stadig på bilgalleri og de har ikke misted os nu har vi bare en profil mere..

• #13   4. jan 2009 "Oki jamen det gør jeg da hvis æblerne ikke er gode.." Sp er du da også en svin af dimensioner, det vil være det samme som at håbe på at folk mister deres arbejde fordi man har stjålet deres kunder... føj en vammel tankegang... Vil man være med på markedet må man have rent mel i posen, løgner, svindelere og plattenslagere kan få en plads i cellen ved stein bagger...

• #14   4. jan 2009 Who Am I ?

Du giver den gass hva? Griner..

Jamen hvis de nu fjerned de æbler så kun de gode var tilbage hvorfor skulle han eller hun så miste sit job??

KAn ikke se din pointe og må nok sige du har lært snakke pænt det får du et stort 5 tal for. *gg*

• #15   4. jan 2009 Citnez &:

Sådan er det stadig hvis de ikke selv mener de kan give lige så god hjælp.

Sådan burde det også være.

istedte for hvis der kommer en og spørg om noget og så de siger desværre vi kan ikke hjælpe dig vi har kun lidt af det du vil have, men personen ved godt hvor han kan få den fulde hjælp til det han vil han siger det bare ikke.. Det er dårlig service.

• #16   4. jan 2009 men ja sådan er det..

Alle har sin mening, men det sjove er så længe det kommer en selv til gode så siger man ikke noget men suger bare til sig, men hvis det ikke kommer en selv til gode så er man hurtig til at fortælle hvad der er forkert smiley

• #17   4. jan 2009 .

• #18   4. jan 2009 Ja wow jeg giver den gas, eller nowed...

Man fjerner ikke noget man selv er tilfreds med, men man sender heller ikke folk ud for at kapre kunder et andet sted, det er moralsk forkert lige meget hvordan du vil vende og dreje den...

Nu har Vmax endnu ikke vist herinde at de har en normal forretnings politik, så det her indlæg undre mig ikke engang...

Og ja jeg skriver da ret pænt taget i betragning af hvad jeg mener om den her fremgangs måde med at stjæle kunder og reklamerer på...

• #19   5. jan 2009 Who Am I ?

Du giver den da gass *gg*

Svin og andre fine ord du har lært må jeg nok sige hatten af for dig smiley

Stjæler skam ikke kunder for det er ikke min forretning og det er op til folk selv om de vil skifte eller ej, men hov de kan jo også være begge steder for de ligner jo ikke hinanden de 2 sider..

Men tak fordi du hjælper til med at omtale vmax smiley

Du har da lov at skrive din mening vi lever jo i et frit land. At du ikke kan udtrykke der på andre måder ind at skrive svin den slags er oki tager det bare med et gram salt for ikke alle kan jo forklare sig via ord eller verbalt og dem skal der jo også være plads til så du skriver bare alt hvad du vil *ss*

• #20   5. jan 2009 LOL

Kommentér på:
oki en anden måde at skrive det på.

Annonce