Til alle Honda Civic ejere ! {{forumTopicSubject}}
Hej gutter !
Nu håber jeg at I kan hjælpe mig ..
Som sagt så blev min Civic stjålet for små 2 måneder siden, og har intet hørt eller set ?
Jeg har gjort næsten alt, for at finde den .. Søgt på Tyske, Svenske og Polske sider for at se om den var havnet der .. Men uden resultat ?
Nu vil jeg så prøve at høre jer, om I er blevet tilbudt billige dele, styling eller turbodele til jeres Honda ? Nu tænker I sikkert, at jeg vil melde jer. Det ville jeg aldrig gøre ! Vil finde ham/dem som har gjort det .. For den var sku mit kæreste eje !
Her er linket til den lille efterlysning : http://bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36249
Håber I kan hjælpe mig ? På forhånd tak ..
Jeppe
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
Enten er den langt væk fra DK, eller også er den splittet ad, og solgt som reservedele. Den kører næppe rundt i DK mere, hvis der er en efterlysning ved politiet på den.
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.042
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 14 Svar: 201
Ja det er det !
Phuck @lot ~
Jaa , ved jeg godt .. Også derfor jeg har kigget på forskellige hjemmesider, for at se om den tilfældigvis skulle være til salg der .. Men jeg skriver jo også, om der er nogen som er blevet tilbudt billige dele ? Man kan jo altid håbe ?
apr 2004
Jeg tror den er blevet skilt fuldstændigt ad, og solgt... Ellers kører den i Rusland eller Polakistan
apr 2004
mar 2007
Det tror jeg desværre også ? Altså at den er blevet skilt ad, og solgt i dele ..
Men så håber jeg bare på, at nogen folk har god samvittighed og måske henvender sig til mig, hvis de har fået tilbudt billige dele ?
mar 2007
Det lyder jo også fuldstændig hjernedødt !
Til alle Honda Civic ejere !