{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge fra USA
  • #1   9. jan 2009 har taget mange med hjem, men har købt em derovre, og sendt dem hjem bag efter....

Få dem til at lave en kvitt hvor der er en markant mindre beløb på end det du har givet, for du skal opgive beløbet til skat og betale moms af det, og lidt told.....

Men nemmest er det at ringe til dem og høre hvordan de ser på at skulle sende dem til europa, for det er ikk mange der vil!!!

• #2   9. jan 2009 Jeg købte mine fælge i USA, og det gik helt problemfrit...

Det med at få nedskrevet værdien på den pakke de bliver sendt i, kan jeg ikke anbefalde, for hvis der skulle ske noget med dem og fragt forsikringen skal ind og dække, er det kun det beløb der er angivet som værdi de dækker, og det ville da være super ærgeligt hvis de blev smadret på grund af en klovn ved fragt selskabet, også kun få en fjerdedel af den oprindelige pris...

• #3   10. jan 2009 Det kræver at du tegner/ tager et fragt firma der forsikre selve produktet, og ikke kun giver erstatning pr kilo prisen.... men når jeg sender hjem, putter jeg selv fælgene i en container, så der har det aldrig været et problem, og når containeren så kommer hjem, bliver den ikke frigivet i tolden før jeg har været ved told og skat med penge....

men som jeg skrev, så har jeg ingen erfaring med at bestille her hjemme fra!!!!!

• #4   11. jan 2009 ok mange tak for info....

Kommentér på:
Fælge fra USA

Annonce