{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Peugeot 407 sw, gode råd,skidt, godt? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Skal ud og se på en Peugeot 407`er sw 1,6 Hdi fra 2006...er der nogen gode råd til hva man skal kigge efter, nogen der kender noget til den på godt og dårligt...??
Har haft en del 406`ere og har været ret tilfreds, men kender ik rigtigt noget til 407`eren...

På forhånd tak...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 407 sw, gode råd,skidt, godt?
  • #1   10. jan 2009 Hvis du skal bruge plads er det ikke 407 du skal have..vi har 2 børn(1 i barnevogn) og en stor hund,og vi solgte vores 407 og fik en 406 igen:-)

Teknisk osv er det en udemærket bil,intet der...men der er altså mærkbart mindre plads i 407 kontra 406....

Og så er 407 1.6HDI måske en smule undermotoriseret:-)

Intra i en 406 TS4 stationcar?

• #2   10. jan 2009 Og nej..det skal ikke opfattes som en salgsannonce for min egen:-)

• #3   10. jan 2009 Morten P:

Har lige fået en datter, så lidt plads skal jeg da bruge:-) Men har haft 4 406`ere og min sidste en TS4, så det er på tide at prøve noget andet...og så ska det være disel da jeg køre langt hver dag, men ellers tak:-)

• #4   10. jan 2009 Chris H: Jo det er en lidt lille motor, men det sku være den bedste af dem...og den har da 109 hk, så tror ik den er helt slem, men skal ud og prøve en imorgen.

• #5   10. jan 2009 Du skal da ha den i min salgsannonce ....... det er jo præsis bilen du søger.... det er jo en overlækker slæde..

• #6   10. jan 2009 Morten P : Jeg kan godt forstå du føler at den 1,6 hdi er lidt sløv hvis du kommer fra en TS4 :-)..... men det er faktisk en rigtig go lille motor der arbejder godt..

Jeg er selv gået fra en Vectra A 1,7 D med 68 hk til en Skoda Superb 1,9 TDI med 130 hk standart og en hel del mere efter ''optimering''......
    Det kan satme mærkes.. hehe

• #7   10. jan 2009 Ja den ser helt perfekt ud Kongeskoda...men jeg har et budget på MAX 200000,-
    Du siger lige til hvis du ska ha noget ekstra udstyr på din superb ik...arbejder nemlig hos Skoda:-)

• #8   10. jan 2009 Kongeskoda...helt enig...TS4 motoren er noget af det bedste de nogensinde har lavet hos Peugeot
    De går tæske godt og siger aldrig en lyd forkert:-)
    Og flytte sig kan den nu også godt:-)

• #9   10. jan 2009 Må jeg så ikke være så fræk og spørge dig efter hvad du vil med en Peugeot når du arbejder ved Skoda ?? Er det børn eller hva ?? smiley

• #10   10. jan 2009 Jeg har haft en del Peugeoter og har været ret tilfredse med dem...har nu en Passat som jeg slet ik er tilfreds med!
    Men har bestemt også Skoda i tankerne...men syntes Octavia er lidt kedelig og Superb kan jeg ik bruge da jeg lige har fået en datter og startet firma hvor jeg skal bruge stationcar....ellers super gode biler!

• #11   10. jan 2009 OK.. for jeg skulle lige til at sige at din nye er en Superb.... vi har 3 unger på 9, 6 og 0 år og der er ingen problemer med at ha 3 recarostole i kabinen og en barnevogn og oppakning i bagagerummet..... det er sgu en seriøst rummelig bil men det kan du se i mit galleri af bilen....
    Men når det ozo skal være firmabil så bliver det for besværligt.. smiley

• #12   10. jan 2009 Morten P

er ikke enig i at 1.6 HDI er for lille jeg synes derimod det er den perfekte til prisen osv

Kommentér på:
Peugeot 407 sw, gode råd,skidt, godt?

Annonce