{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

indstilling af polo 1,3? {{forumTopicSubject}}

Hvordan skal en Polo Hit fra 87 1,3 stilles før den yder optimal og lyder optimal, hvilke muligheder har jeg, for lige nu, trækker den ikke særlig godt og lyder lidt traktor-agtig (ingen hul på udstødningen), og hvis jeg træder speederen i bund i stedet for stille og roligt ned, hoster den lidt... det skal siges det er en Pierburg-karbu. der sidder på og alle gummislanger er tætte, samt røret fra udstøningen og til luftfilter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indstilling af polo 1,3?
  • #1   12. jan 2009 den model er desværre kendt for at slide sin karburator op smiley evt prøve at høre en hugger om de har en der ikk er alt for slidt og smide den på. det burde hjælpe lidt på det, ellers skal du finde den weber erstatning der findes til den, men det er lige 4000 kr der skal til så

• #2   12. jan 2009 ja var godt klar over de er noget lort, for at sige det lige ud.. smiley og weber, tja, mange penge desværre... men ved min kammi indstillede den for lang tid siden, og der lød den skide godt (alt taget i betragtning) .. og den trak meget bedre, og lød bedre, men fik ikke set hvad han pillede ved..

Kommentér på:
indstilling af polo 1,3?

Annonce