{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Ja så blev det min tur... :-( INDBRUD! {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger var det Rolla der fik besøg kl. 00.20 i nat.
Heldigvis så nogen fra min opgang de 5 unge der var igang, da min alarm startede.
De havde smadret ruden i førerdøren og åbnet bagklappen i håb om at finde det store anlæg. Men eftersom at jeg er ved at lave det hele om i glasfiber, blev de nok slemt skuffet over et HELT tomt bagagerum. Men hva gør man så som tyv? Jo man river bagkofangeren af så den flækker to steder, og heldigvis løb min nabo ned og så at de smed den over et hegn og ind i et tæt krat. Så har fået min nu ødelagte bagkofanger tilbage.
Så alt de fik ud af det var en hattehylde med 2stk 6x9 højtalere....

HVA FANDEN FÅR I UD AF DET? de koster sølle 370kr i Harald Nyborg. Kom dog op og sig I er misundelige over ens bil og få de skide 370kr.

Så ser nogen 5 unge mennesker i en grå (måske sølvgrå) Volvo i Vallensbæk/albertslund/brøndby området så bare hæng dem op i nosserne og fir dem ned i små ryk. Eller tag nr. på bilen...

Nå det var bare lige det jeg sku af med...

Fortsat go dag...

//Lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja så blev det min tur... :-( INDBRUD!
  • #1   20. maj 2005 @Lasse J:

Du har min store medføelse. Jeg bor i glostrup, skal nok holde øjne åbne.. men som du selv ved så er chancerne små, og med en opklaringsprocent på 18% så er strisserne heller ikke til meget hjælp...

• #2   20. maj 2005 DET ER HAM HER : )
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27861

Han har dit anlæg! he he : )

ej, håber ikke det sker for dig igen.
    god weekend.

• #3   20. maj 2005 aaaaaaaargh... er satme glad for mit kvarter og min garage og min hund der resgerer på selv rumle lyde fra min mave... jeg fæler med dig min ven... de skulle skydes...

• #4   20. maj 2005 Pff.. Fuck nogle idioter..
    5 mennesker der vil gøre sig til tyv, for et par højtalere..

• #5   20. maj 2005 Jeg tænkte på om det måske var en ide at lade være med at skrive hele sit anlæg ned i sin profil herinde, det er jo et paradis for en tyv at kigge herinde, det er bare at lede efter hvad han søger også kigge hvor personen er fra hvis han har sat det ind, også lede efter bilen, og mange af dem er jo nemme at genkende, så kig lige en ekstra gang i bag spejlet inden du køre ind på din vej og tag evnt en lille om vej, det gør jeg selv nogen gange da min bil er blevet fulgt til døren op til flere gange, så køre jeg bare forbi og hjem en anden vej.

Held og lykke med at finde dine tyve lasse.

• #6   20. maj 2005 fuck noget lort..

så ellers din bil i roskilde med en ganske lækker tøs bag rattet forleden!!

går det ellers frema med glasfiberprojektet??

du har min sympati!! finder du ud af hvem det er så gi et kald så samler jeg drengene og kommer og leger tæskehold!!

mvh Daniel

• #7   20. maj 2005 Det er utroligt man vil gøre sig til tyv, og hårværksmand for 370 kr.

Man må kraftedme være dum...

• #8   20. maj 2005 JA velkommen i klubben lasse....

Det noget være lort... har som sagt selv lige været udsat for det samme... Men skal nok lige holde øje i Taastrup området....

Dennis

• #9   20. maj 2005 Ja, det er irriterende, og i nat var 4 af dem der så det rundt for at finde dem, og tæve dem, men forgæves. Skal nok lige finde ud af noget om den volvo som de var kørende i.
    Men heldigvis er mit bagagerum indrettet således at man ik bare lige kommer til forstærkere og sådan, så de er der stadig.
    De har været amatører, ganske enkelt. Nej de har bare smadret en rude, men tak for jeres medfølelse, det hjælper jo alt sammen når jeg bevæger mig mod huggeren i eftermiddag og finder en nye rude... smiley

• #10   20. maj 2005 hey lasse og bjørn..... Har i ikke mulighed for at leje en garage som i kan holde i eller noget:o/

Kommentér på:
Ja så blev det min tur... :-( INDBRUD!

Annonce