Ja så blev det min tur... :-( INDBRUD! {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger var det Rolla der fik besøg kl. 00.20 i nat.
Heldigvis så nogen fra min opgang de 5 unge der var igang, da min alarm startede.
De havde smadret ruden i førerdøren og åbnet bagklappen i håb om at finde det store anlæg. Men eftersom at jeg er ved at lave det hele om i glasfiber, blev de nok slemt skuffet over et HELT tomt bagagerum. Men hva gør man så som tyv? Jo man river bagkofangeren af så den flækker to steder, og heldigvis løb min nabo ned og så at de smed den over et hegn og ind i et tæt krat. Så har fået min nu ødelagte bagkofanger tilbage.
Så alt de fik ud af det var en hattehylde med 2stk 6x9 højtalere....
HVA FANDEN FÅR I UD AF DET? de koster sølle 370kr i Harald Nyborg. Kom dog op og sig I er misundelige over ens bil og få de skide 370kr.
Så ser nogen 5 unge mennesker i en grå (måske sølvgrå) Volvo i Vallensbæk/albertslund/brøndby området så bare hæng dem op i nosserne og fir dem ned i små ryk. Eller tag nr. på bilen...
Nå det var bare lige det jeg sku af med...
Fortsat go dag...
//Lasse
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.587
Du har min store medføelse. Jeg bor i glostrup, skal nok holde øjne åbne.. men som du selv ved så er chancerne små, og med en opklaringsprocent på 18% så er strisserne heller ikke til meget hjælp...
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 42 Svar: 146
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27861
Han har dit anlæg! he he : )
ej, håber ikke det sker for dig igen.
god weekend.
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 78
5 mennesker der vil gøre sig til tyv, for et par højtalere..
mar 2005
Følger: 147 Følgere: 146 Biler: 9 Emner: 239 Svar: 1.394
Held og lykke med at finde dine tyve lasse.
mar 2004
Følger: 67 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 250 Svar: 2.237
så ellers din bil i roskilde med en ganske lækker tøs bag rattet forleden!!
går det ellers frema med glasfiberprojektet??
du har min sympati!! finder du ud af hvem det er så gi et kald så samler jeg drengene og kommer og leger tæskehold!!
mvh Daniel
mar 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 53 Svar: 508
Man må kraftedme være dum...
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 249
Det noget være lort... har som sagt selv lige været udsat for det samme... Men skal nok lige holde øje i Taastrup området....
Dennis
mar 2004
Følger: 61 Følgere: 59 Biler: 6 Emner: 193 Svar: 1.346
Men heldigvis er mit bagagerum indrettet således at man ik bare lige kommer til forstærkere og sådan, så de er der stadig.
De har været amatører, ganske enkelt. Nej de har bare smadret en rude, men tak for jeres medfølelse, det hjælper jo alt sammen når jeg bevæger mig mod huggeren i eftermiddag og finder en nye rude...
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 182 Svar: 2.599
Ja så blev det min tur... :-( INDBRUD!