{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen gang i salg/bytte :-(
  • #1   16. jan 2009 hvorfor vil du have gule plader?
    er det ikke bare at lægge sæderne ned.
    er det ikke også noget med der er dyrre vægtafgift på gulplade biler.

• #2   16. jan 2009 Skru prisen ned!!! Følg market!!! Det er det jeg prøver på. Jeg har sat min ned fra 160,000 kr, til 135,000 kr

• #3   16. jan 2009 prøv og henvend dig til nogen af dem der er til salg i den blå...

• #4   16. jan 2009 måske bare sælge din egen og købe en gulplade??

sandsynligheden for at finde en som ejer en perfekt gulplade til dig, som tilmed er interesseret i din hvidplade er temmelig lille....

noget nemmere at finde en køber og finde en anden vogn

/A

• #5   16. jan 2009 priser på nye biler rasler ned, fordi forhandlerne har en masse (gamle) 2008 modeller stående, de har bestilt alt for mange hjem pga det gik godt, indtil krisen kom nu er de over fyldt med 2008 modeller og ældre så folk vil hellere købe ny bil, og dem der har en brugt ældre bil, kan regne med at miste mange penge på salg af den..

• #6   16. jan 2009 måske du kunne starte med at sætte en pris på din bil. Men i den prisklasse jeg tror din bil er i, vil der jo ikke rigtig være nogen fordel ved at have guleplader.

• #7   16. jan 2009 riv sæderne ud og få den synet som gulplade bil..

• #8   16. jan 2009 Der er ingen gang i markedet fordi mange folk stadig mener deres bil er det samme hver som før, men nej ikke nu pga krisen og nyere biler er en del billigere.. købte min til ingen penge ved en forhandler, da han var overfyldt, så generelt kan mange af de mennesker der har biler i markedet pt, godt sætte prisen længere ned for uanset hvad kommer de til at miste penge pga krisen, og det bliver kun værre for forhandlerne for flere biler ind hele tiden fra fabrikken alle deres bestillinger kan ikke annuleres, for bilproducenterne skal også tjene penge..

Kommentér på:
Ingen gang i salg/bytte :-(

Annonce