{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

FUCK POLITIET {{forumTopicSubject}}

er lige kommet hjem fra striben,.,.

så på vej hjem lå politiet og trillede de 60 65 i venstre vejbane hvor man må køre 80.,.,

jeg kommer tættere og tættere på i højre vejbane og triller lige forbi med 70., og det var sku en langsom overhæling.,., det kostede mig lige 1000 kr.,,.kan det være rigtigt

plus tidligere på vej ind til p-pladsen ved Ikea blev min bil tjekket igennem og fik en bøde på 500 for manglene posisonslys... fed dag på striben!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK POLITIET
  • #2   21. maj 2005 Du må jo ikke overhale højre om. Så det kan vel godt passe

  • #3   21. maj 2005 ja kørte højre om,.., de lå og bremsede og kørte igen i venstre vejbane.,,. kørte så langsomt forbi at vi fik øjnkontakt

  • #4   21. maj 2005 de syge i skallen man.,,.

  • #5   21. maj 2005 Man må ikke overhale indenom.. Sådan siger loven, så hellere dytte en gang af personer der kører for langsomt i yderbanen..

  • #6   21. maj 2005 er det ikke kun på motorvejen den regl gælder???

  • #7   21. maj 2005 Daniel K: Du må skuda heller ikke dytte! Det må du kun hvis du kan hindre end ulykke.

    Jeg blev også stoppet men slap med advarelse! flink betjent smiley



  • #8   21. maj 2005 Hov - mente blinke... Må du godt "overhalingsblink"! Hvis ikke jeg tager helt fejl?

  • #9   21. maj 2005 Jeg nåede lige at se politiet holde inden til højre lige inden IKEA før jeg var den var smuttet igen, havde dog blåt lys i kabinen tændt som de sikkert ikke var så glade for, men jeg var pist borte igen smiley
    men stenet aften alligevel.


  • #10   21. maj 2005 Gad vide hvornår de sender 48timer med striben! for det skal da ses så smiley

  • #11   21. maj 2005 Ja, alt lys i kabinen er lovligt, der er dog en grænse.. Hvis du fx sætter neonrør i bagruden så det lyser klart ud.

    Men den med overhæling indenom er god nok, den kan de sagtens give bøde, at det så er vildt emsigt og lavt, det er så en anden snak..

    For er det ikke lige så emsigt at give bøder for at mangle en pos. pære?!

    Jo for satan!! Det er jo bare for at holde os "nede" vi skal virkelig føle at de er over os..
    Og tror jeg bare vi skal finde os i, for vi kan ikke gøre så meget amdet desværre...

    God weekende ellers...


  • #12   21. maj 2005 Shøle: Du har nu lidt at leve op til... Sidst 48 timer handlede om Striben havde den kvindlige "star" en G3 med Turbo og 260-70 Hk.

  • #13   21. maj 2005 hvis du siger man må kører 80 og du overhalede med 70 så kan de jo ikke give dig en bøde vel....? så du må jo have kørt hurtigere og hvis ikke ville jeg gå i retten med det....!


  • #14   21. maj 2005 Morten: Du vil tabe den sag i retten... det handler ikke om farten men om den simple regel at man ikke må overhæle indenom ...

  • #15   21. maj 2005 Og ved forbikørsel indenom i tæt trafik dvs biler i begge spor men det inderste køre hurtist. Hvis man blot følger en række biler der kører foran dig er det tilladt. Man må dog ikke skifte ind i det hurtigtkørende højrespor hvis man får chancen... Latterligt...

  • #16   21. maj 2005 Altså man må gå overhale indenom, HVIS det er tæt trafik.. Ellers ikke.

  • #17   21. maj 2005 Man kan så diskutere om det burde ligge i yderbanen overhovedet hvis der ikke var nogen trafik.. Så vidt jeg husker hedder en af grundreglerne i den danske færdselslov at man skal holde så langt til højre på kørebanen som muligt.. og hvis ikke engang politiet kan overholde det så er det sq galt fat .. det lyder på mig mest som et par betjente der bare var ude for at finde en... men overhaling indenom er nu engang forbudt.. det har det ret i.. hvad enten man kan lide det eller ej.. men sørgelig opførsel af dem ikke desto mindre..

  • #18   21. maj 2005 til Karsten (17) N

    lys i kabinen. siste gang jeg var i aalborg blev jeg stoppet og der sage de at hvis jeg ikke tog de 2 neon rør der sad i loftet ned så ville bilen blive kaldt til syn

    så tenk lige over hvad i sætter i/på bilen

    der er jo ingen grund til og få bøder eller blive kaldt til syn


  • #19   21. maj 2005 jeg sys det er latterligt at politiet tjekker farvet lys, sænkning og andre småting.... hvorfor fanden bruger de ikke tiden på noget andet ? brug dog tiden på noget mere kriminelt.. danmark har sgu ikk meget politi, men de har masser af politi til disse småting... arh !
    jeg tror politiet godt kan lide geilet biler, men giver bøde over latter småting, bare lige for at stikke lidt til ungdommen !


  • #20   21. maj 2005 christian:
    Ja, det virker som om deres såkaldte dialog med de unge kun virker en vej.. fra deres bøde kontor til vores postkasser smiley


  • #21   21. maj 2005 Det er desværre ikke betjentenes skyld det hele. De får jo nogle ordrer på hvad de skal såååå jeg mener desværre det er en generel holdning fra ordensmagten der gør det surt at være vild med biler.

  • #22   21. maj 2005 Ofte handler det også om hvilken dialog man vælger at føre med politiet. De er jo mennesker, trods alt smiley Hvis man snakker venligt, men bestemt til dem, vinder man som regel også respekt. Hvis man snakker nedladende til dem eller de på anden måde ikke er i tvivl om at man hader dem som pesten.... tjah, så bliver resultatet også derefter.

    Det, du iøvrigt skulle have gjort, var at lægge dig bag dem i venstre vejbane. Ikke provokerende, men på en måde så de ikke var i tvivl om at du ville køre de 80, du måtte. Og hvis de ikke inden for relativt kort tid trak ind i højre bane, skulle du lige blinke med overhalingsblinket.


  • #23   21. maj 2005 Du har overhalet indenom og det er ulovligt, men reglerne siger også at man skal holde til højre på veje med flere end 1 spor! Det vil sige hvis de ligger og snøvler i yderste vejbane med 60-65 kmt et sted hvor 80 kmt er tilladt, har de også begået en ulovlighed! Folk får sgu også bøder for den slags...

  • #24   21. maj 2005 Jeg holder også på at man skal følge reglerne. Ellers er det ens egen skyld de giver en, en bøde. De gange jeg er blevet stoppet (en del gange, selvom jeg kun har haft pappet i knapt 2 år) så har jeg talt venligt med dem, ikke noget med at hæve stemmen, da det alligevel ikke hjælper noget. Jeg har endnu ikke fået en bøde selvom jeg har kørt inde på gågaden i silkeborg en lørdag aften hvor alle folk var i byen og kørt med en flækket udstødning.

    Hvis jeg havde fået en bøde, ja så er det surt, men jeg havde selv bedt om det da jeg godt vidste jeg ikke fulgte reglerne.


  • #25   21. maj 2005 Tag din straf som en mand og betal altså hvor svært kan det være lige at betale, du gjorde noget ulovligt og så længe de er ordensmagten har de altså retten til at udstede en bøde.

  • #26   21. maj 2005 Det lyder som om det var godt jeg blev hjemme igår. Jeg har formel 1 dæk på min bil efterhånden, så det ville de nok ikke blive glade for.

  • #27   21. maj 2005 Shøle B: Okey så må man jo hellere se det!
    Godt nok en kedelig dag de kom igår! ingen race eller noget som helst...

    Men de kommer vel så igen i aften?


  • #28   21. maj 2005
    an må kun overhale inden om såfremt det er forbikørsel i tæt trafik.

    F.eks. ved store kø dannelser på motorveje og så videre.

    Er klokken lort om aftenen og der ligger en klovn i ydersporet er der ikke andet at gøre end at vente til han opdager han danner kø.

    Det sker desværre tit at folk er dårlige til at trække ind.

    Har dog også selv overhælet inden om på den ulovlige måde, nogle gange kan man bare ikke lade være


  • #29   21. maj 2005 Frederikke har vist en Audi A3 nu hvad den har under hjelmen ved jeg ikke, men ved hun arbejder på den tankstation som jeg selv kommer på.

  • #30   21. maj 2005 Det er en S3'er, med lidt chiptuning. og hun er kun på den tankstation sjældent, da det kun er deltid..

  • #31   21. maj 2005 Det er en S3'er, med lidt chiptuning. og hun er kun på den tankstation sjældent, da det kun er deltid..

  • #32   23. maj 2005 Martin E:

    Vi bruger nok samme tankstation så. Det er ikke mange dage siden jeg så din bil på avedøre havnevej.


Kommentér på:
FUCK POLITIET

Annonce