{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det en oki bil ??
  • #2   18. jan 2009 oki. troede virkelig ikke det var så slemt. lidt trist på sådan en forholdsvis ny bil

• #3   18. jan 2009 Ruster vel ikke være end andre biler.... Fdm var ellers yderst tilfreds med swiften, ang. rust. Derimod alle de tyske, var de ikke så tilfredse med smiley

• #5   18. jan 2009 oki. hmm men den skal bare undervogns behandles.
    havde nemlig tænkt på at købe sådan en vogn,

• #6   18. jan 2009 Altid en god ide at undervognsbehandle en bil..... Har givet min swift det, og det får den lige så længe jeg ejer den ihvertfald

• #8   18. jan 2009 Suzuki yder 10 års garanti for gennemtæring

• #9   18. jan 2009 det er en fin vogn til prisen, man får et flot udseende.
    - det er ikke en bil jeg personligt ville købe, Jeg er ikke til den plastikagtige fornemmelse som jeg får når jeg sætter mig ind i en Swift.
    - Samt trækkræften .. den er nærmest ikke til stede..
    --- MEN . udseendet har den med sig .

• #10   18. jan 2009 oki så forstår jeg ingen ting. så betaler de vel vis den ruster ???

• #11   18. jan 2009 Ja hvis den er gennemtæret, og man har overholdt alle rusteftersyn ,,

• #12   18. jan 2009 mitsubishi har 12års gennemtæring

• #13   18. jan 2009 oki på den måde smiley

• #14   18. jan 2009
    Patrick H du snakkede også om at du havde været ved at lave bunden i en pug 308 her den anden dag? de er helgalvaniseret!! syntes du oplever en del elendige biler og så kører du sgu selv rundt i en golf som har en tendens til at ruste en del

• #15   18. jan 2009 en undervognsbehandling kan ALTID anbefales... men... hvad angår swift'en har jeg hørt at folk sige man hurtigt bliver træt af at køre i den... at den hurtig bliver kedelig.. forlang derfor en LANG prøvetur... ellers er den vist for ny til at der kan siges noget generelt om den endnu, hehe

• #16   18. jan 2009 fin bil. også lige et compressor sæt fra ccr-racing. så er den hjemme.
    http://www.ccr-racing.dk/shop/cms-1.html

• #17   18. jan 2009 Hvis nu det var mig så ville jeg hellere vælge noget tysk. Audi eller BMW. føler sku at det er mer kvali. men selvfølgelig op til en selv. og du kan få en fin en af slagsen til den pris. Har bare hørt de ruster hurtigt de suzuki kasser...

• #18   18. jan 2009 Suzuki gover også 12 års garanti mod rustgennemtæring, fuldstændig som Mitsubishi, selvom jeg har svært at så hvorfor Mitsu ligeprøcis har relevans, når manden spørger til en Suzuki? Hvor ikke nævne Fiat, Ford eller en helt tredje!
    Og jeg er godt klar over at du måske mente vedr. Colten Falco Brandybuck of Buckland, men stadig - relevans!

Desuden er jeg ikke enig i at swiften ikke har trækkraft, den yder fint og er temmelig tjep, men det kommer jo an på hvad man sammenligner den med, sammenlignet med endre biler med samme cylindervolumen, så har swiften godt med Hk og et fint optræk.

Jeg gav også min swift en undervognsbehandling indenfor det første ½ år og det kan anbefales, for det er stadig en relativt billig vogn og for at undgår problemer, så kan man ligesågodt komme det i forkøbet!

Husk desuden at tage reservehjulet ud og kigge ned i reservehjulsbrønden, altså indvendigt via bagagerummet, der har de en tendens til at danne rust, så vær opmærksom på det.
    Desuden har Swiften et par enkelte børnesygdomme, som dog for de flestes vedkommende, er blevet udbedret på garantien.

Det drejer sig om følgende:
    Tårnlegerne foran - Kør en tur over lidt ujævne veje, sluk blæserne og
    musikken og lyt efter "klonk" lyde!
    Skæv bagbro/spinners bagpå der medfører at dækkene slides ujævnt, så tjeck dækkene for synlin ujævn slitage!
    Sidst men ikke mindst har der været tale om dårlige bremser, så tjeck skiverne foran for skurerriller og hør om de piver!

Min havde faktisk alle 3 problemer, de blev dog uden brok skiftet hos forhandleren/værkstedet og der har ikke været nogen problemer siden, kører kanon og der er hverken mislyde, startproblemer, rust eller andet!

Det er jo trods alt en Japaner og ikke en "utroværdig Italiener" eller "upålidelig franskemand" :0)

Kommentér på:
er det en oki bil ??

Annonce