{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kortslutning af tændning .
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #1   23. jan 2009 I gør det i finder nøglen.. Guide som kan bruges til tyveri af bil finder i næppe herinde!

  • #2   23. jan 2009 Det er fandmer nemt, når man ved hvordn man skal gøre smiley Og jeg fortæller det ikke... hahah

  • #3   23. jan 2009 martin k hvad skulle det ellers være til og vis du ikke kan gi en hjælp vil jeg gerne du ikk skriver noget !

  • #4   23. jan 2009 find et løs bund stykke og pil stikker af til tændings låsen og flyt stikekr over i det løse bund stykke så kræver det bare en skrue trækker med kærv og starte den

  • #5   23. jan 2009 the bjerggaards okay?
    kim a okay?

    jeg mangler hjælp ikk jeres pis !


  • #6   23. jan 2009 christian forstår desværre ikk det du skriver.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #7   23. jan 2009 Christian Member Of The Bling Society .
    Skriv pm til ham..

    Ingen grund til de forkerte mennesker får fat i de oplysninger herinde.. Kan de sq skaffe andre steder, hvis de vil nakke en bil..

    mike T
    Skriver det kun pga der findes folk i denne verden der ik kender forskel på dit og mit smiley Og blev en guide lagt her, ja så ville der de næste par dage nok forsvinde en golf eller 2, pga de LIGE skulle prøve om deet nu ose virkede smiley


  • #8   23. jan 2009 the bjerggaards : selføgelig men er ikk den type hader når folk nakker mine ting. så gør ikk den slags syntes for er for tabrer.

    hvade da heller ikk forventet folk ville tro 100 % på mit emne men nu er der to der kan tage det seriøst smiley


  • #9   23. jan 2009 Selv om du kortslutter bilen så kan du jo ikke køre pga. ratlås.
    Men køb da en ny tændingslås ved en hugger og skift den der er kun 1-2 skruer der holder ratlåsen.
    Det med tyveri er noget vrøvl ddet finder en tyv nok ud af aligevel hvis han vil....


  • #10   23. jan 2009 dan m gider jo ikk bruge tid og penge på den da det er en markræser og den jo nok bliver smadret på et tidspunkt.


  • #11   23. jan 2009 det tager ca 2 min at kortslutte en golf 2, hvis du ikke har en pølse i nærehden, ... ryk rattet for hårdt til en af siderne, så knækker låsen... ryk plastik af under rattet, ... flå stikket ud til bundstykket,... tag en stump ledning, forbind den rundt mellem de forskellige ben.. så skal den nok vride starter på et tidspunkt..

  • Vita A
    Vita A Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   2. jul 2020 Hej
    Til alle jer kloge mandfolk her inde nu kommer million spørgsmål fra en kvinde der har fået stjålet bække sæt nøgler til min Ford E. Minnie Winnie fra 1987 og står og skal ha den flyttede da jeg er ved at sælge det sted hvor den står nu
    Hvordan kan jeg få den startede uden nøgle ???? Håber at der er nogen der kan hjælpe uden at ødelægge alt for meget på hende
    På forhånd tak
    V. A.


Kommentér på:
kortslutning af tændning .

Annonce